recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee HD / TDCButik-Falsk markedsføring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee HD / TDCButik-Falsk markedsføring?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders_R Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Marts-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee HD / TDCButik-Falsk markedsføring?
    Sendt: 18-Marts-2008 kl. 16:43
Jeg sidder her med en lidt bitter smag i munden og ført bag lyset af Yousee. Jeg købte Yousee´s HD modtager, den dag den udkom i butikkerne. Jeg spurgte ekspedienten om, man skulle tilmelde sig en særlig HD-pakke for at kunne se HD-kanaler, hvilket blev afvist. Jeg satte modtageren til og alt virkede fint, lige indtil for et par uger siden, hvor Yousee lukkede for NGC HD og Discovery HD (man skulle altså vælge dem som HD-pakke!). Jeg ringer til Yousee for at få skiftet favoritpakken til HD-pakken, hvilket også sker (i deres system). Hvad de ikke fortæller er, at de har flyttet HD kanalerne fra mellempakke-filteret til fuldpakke-filteret. I dag modtager jeg så en regning på både Favorit- og HD-pakken. Jeg ringer (igen) til Yousee og forklarer situationen. Deres kundeservice kendte ikke til at HD-kanalerne, nu var flyttet til fuldpakke-filtret, men undersøger sagen. De har lige ringet tilbage og indvilliget i at refundere betalingerne for TV-pakkerne. Men nu sidder jeg tilbage med en HD modtager, hvor jeg reelt kun kan modtage Kanal 5 HD. Yousee / TDC butik har på intet tidspunkt gjort det klart, at fuldpakken kræves for at modtage HD-pakken, kan dog se, at de nu har skrevet det på deres hjemmeside. De vil yderligere ikke give mig penge tilbage for boksen, da den er købt i en TDC-Butik og ikke over nettet. Det var en længere smøre, jeg tager ned i butikken i morgen og forsøger, at overbevise dem til, at tage min boks retur... Konklusionen må være at HD modtageren stortset er "ubrugelig" (fortrækker Sagem 60 til SD) uden et fuldpakke-abbonement. 
42PX80, Arion DVB, Mac mini, XboX360
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 17:14
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu