|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Det er korrekt tidshorisonten fra artiklen, i indblik maj måned, ikke kunne overholdes.
Vi er tæt på, at få en ny dato vedrørende udvidelsen af arkiv.
Når vi ved mere vedrørende en ny relase dato, poster vi en info herinde.
Redigeret af YouSeesupport - 20-Juni-2010 kl. 12:33 |
||
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ |
||
![]() |
||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|
Nu da du er her, kan i så ikke lige få set Canal Plus Film Drama og Canal Plus Series efter angående den manglende AC3 på de 2 kanaler ?
Den eneste lyd der findes på de 2 kanaler er MPEG. Jeg synes det er utroligt at selv om jeg meldte den fejl for over 6 måneder siden til supporten at det stadig ikke er blevet løst her i Odense. I stedet begyndte han dengang blot at skrive om surround og at ikke alle udsendelser har det, det er jeg godt klar over skrev jeg tilbage og forklarede at den får man jo heller ikke når AC3'en totalt mangler og der efter: Død support. Nu står man så her 6 måneder og en god stavl ubesvarede e-mails til supporten senere og mangler stadig den AC3 stream på de 2 kanaler så man også kan få surrounden når film og serier på de 2 kanaler vises med 5.1 lyd. |
||
![]() |
||
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Hej. Det er desværre forkerte oplysninger der er kommet ud, omkring leje af YouSee boks uden kort. Det er ikke muligt at leje en YouSee boks uden kort, men man kan købe den uden kort. Beklager denne lille misforståelse. Det kræver programkort fra YouSee for at kunne benytte sig af Startforfra, Cinema og Arkiv. Arkiv indeholder lige nu: DR 1, DR 2, DR k og DR ramasjang og kan bruges med en Grundpakke, Mellempakke eller en Fuldpakke. Vi arbejder på at få Kanal 4, Kanal 5, Kanal 6, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, ind i Arkiv. Men vi har desværre ikke nogen tidshorisont på hvornår de kommer endnu. Man kan hvis man har lyst tilmelde sig som Testpilot for at modtage softwareopdatering før alle andre og hjælpe YouSee med at gøre vores Samsung-boks bedre. Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ Interesseret i at teste software til YouSee's Samsung-boks? Se mere på www.youseepiloter.dk |
||
Med Venlig Hilsen
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|
Jeg er 100% sikker i min sag med at der skal være AC3 tilgængelig på begge kanaler og det har der også været op til for 6 måneder siden, C+ Series er den gamle C+ Comedy kanal der selv pludselig manglede sin AC3 for 6 måneder siden.
Et hurtigt visit til Canal Plus's hjemmeside og download af deres program oversigt som PDF afslører også at der vises rigeligt med film og serier på begge kanaler med Dolby Digital 5.1 , men det er Yousee der har lavet en eller anden bommert for 6 måneder siden som de åbenbart ikke vil erkende, der så nu gør at AC3'en totalt mangler på begge kanaler. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg må medgi' dig, at C+ sender 5.1 på alle filmkanaler jvf. Spørgsmål og Svar på Canalplus.dk:
"Spørgsmål: Viser CANAL+ film med Digital Surround lyd?
Svar: Vi sender film med Dolby Digital 5.1 lyd på alle kanaler." |
||
Mvh.
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps og det er den AC3 der mangler på både Series og Drama og har manglet i 6 måneder nu, men det er de åbenbart ligeglade med hos Yousee siden de ikke har haft lyst til at få rettet den fejl og bare ignorerer ens henvendelser til dem om det.
|
||
![]() |
||
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Jeg har haft Canal+ i flere år gennem YouSee, og der har desværre heller aldrig været AC3 lyd på Canal+ Drama og Canal+ Series (tidligere Canal+ Comedy).
Det har åbenbart virket i nogle dele af landet, men det vil være rart, hvis det snart bliver rettet af YouSee.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror reelt at Yousee er ligeglade med den manglende lyd, for her i Odense har de jo ikke orket at røre en finger for at få bragt den tilbage efter den forsvandt.
Åbenbart må en fumle fingret teknikker have pillet ved noget udstyr dengang der så har gjort at den forsvandt og det er der så ingen hos Yousee der vil tage ansvaret for, det er jo lig med at erkende at man har lavet en brøler. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg beklager, der er gået så lang tid, uden du har fået svar vedr. AC3-lyden (Dolby Digital) lyd på Canal + Series og Canal + Drama. Vi undersøger sagen og vender tilbage, når vi ved noget mere.
Theis
|
||
Med Venlig Hilsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Det får du tak for Theis, håber du kan finde ud af hvad dælen der skete dengang siden AC3'en forsvandt og hvorfor ingen havde lyst til at se på det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |