|
YouSee hæver kvaliteten på 20 HD-kanaler |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://digitalt.tv/tv-2-news-i-hd-i-2016/
Det er dog værd at bemærke, at det indtil videre kun er TV2 nyhederne fra Odense, der videresendes på TV2 News i HD. Udsendelserne fra News studiet i København er opskaleret til HD. skriver de
Redigeret af Niller55 - 16-Februar-2016 kl. 16:14 |
||
mich61
Guld medlem Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Indtil 31. januar http://digitalt.tv/tv-2-news-i-nyt-studie-og-i-hd/
|
||
mich61
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fra TV2 selv den 27. januar http://omtv2.tv2.dk/nyhedsartikler/nyhedsvisning/en-nyhedskanal-staar-aldrig-stille/
"Og 31. januar tager TV 2 NEWS endnu et stort skridt i kanalens udvikling, når et spritnyt HD-studie tages i brug, og når kanalen får ny grafik og indfører flere faste værter fra tidlig morgen til sen aften. "
|
||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
|
bbc b er nu med på hd 1024 - det går fremad
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med dvb-undertekster? |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Medmindre de encoder kanalerne separat for hvert område (hvilket de næppe gør), så kan de vel først hæve bitrate, når omlægningen er helt færdig. |
||
mich61
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har du måske ret i, men så kan man i hvert fald via værktøj se, hvilke kanaler der ligger i mux bestående af 3 HD kanaler f.eks. md chansort kanal redigerings værktøj. Det vil jo så give et svar
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil ikke give et svar.
Der, hvor der er omlagt, vil der selvfølgelig være en del mux med kun tre kanaler, men de behøver jo ikke at køre med en højere bitrate endnu. |
||
mich61
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det vil kun give et billede af hvilke kanaler, der opgraderes.
Håber personligt på nabolandene, men nu må vi se
|
||
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må der snart blive plads til DVB tekstning?
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er sket noget med TV 2. Bitraten hopper og danser i homerum. Den når helt op på ~14 Mbit. Så noget CBR vs VBR...
Hm. VLC siger input bitrate ~9 Mbit. Homerum, hvad laver du? Hm. Genstart af stream = Igen stabil overførsel fra homerum. Det har jeg ikke set før. Nå... Falsk alarm. :-) Redigeret af bubbleboy - 29-Februar-2016 kl. 00:49 |
||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu - har jeg i nat fået det yousee kalder den store opdatering og jeg har da også fået de kanaler i HD som lovet - men jeg kan ikke rigtig se at der skulle været skruet op for bitrate - er der nogen måde jeg kan se det på et LG 2014 TV hvad den er ?
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |