|
yousee hvilken slutdåse? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke, hvor meget der skulle ændres i Lejre kabelnet, men de var glade for at blive udvalgt som testpilot, da opgraderingen dermed blev gratis.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg troede at alle kabler skulle termineres, det sker vel ikke i et kabelmodem?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
MDusen
Bruger Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kørte test Et par dage med kablet direkte i modem - men da jeg gerne ville se tv satte jeg en billig coax splitter da Yousee ikke kunne levere noget brugbart medmindre jeg ventede 27 dage på en montør til at opsætte ovenstående tv/radio/net box - med tilhørende regning
|
|
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
F-samlingen i dit teknikskab, erstattes med en DVU1-4. Så har du fortsat din tv installation intakt, og data skilt fra i dit teknikskab. Når hvis du engang skal køre gigabit, udskifter du den blot til en DVU1-4GI |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slutdåse
Slut= billig tøs Dåse= billig tøs Ved godt det er plat |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Endnu en gang tak.
Jeg kører med en antenne under loftet og kommer ikke til bruge kabel tv mere. Det er der mange grunde til. Derfor behøver jeg hverken splitter eller slutdåse. Så jeg prøver at sætte modem på i samlingen i teknikskabet. Hvis det ikke virker vender jeg tilbage. Jeg får dog først internet fra 1. oktober. |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis i skal modtage noget fra Yousee gør det.
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
I de 2 år jeg havde internet gennem yousee, men ikke brugte deres tv kørte jeg vejkablet i mit teknikskab direkte ind i yousee modemmet uden problemer.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er den løsning jeg prøver.
Tak. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |