|
Yousee i CAT5 installation |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov jeg mener "IHC net"
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nix, alm. RJ45 terminaler. IHC-net er jo bare alm. RJ45 stik.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Er der alm cat 5 vabler og ikke ihc net kabler der er kørt rundt?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har ikke hevet kablerne ud af væggen, men jeg antager at det er noget ala CAT5e der løber. Terminalerne er i hvert fald ikke skærmede, men blot af plast, så det er ikke CAT7.
|
|
|
|
![]() |
|
Ok hvis kablerne ikke er hvide så er det ikke ihc. Det kunne du evt. Tjekke.
|
|
![]() |
|
Jeg har aldrig påstået at det er en IHC installation. Det er alm. netværkskabel og ikke beregnet til IHC.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |