recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee igennem Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee igennem Media Center

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fcdong Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 13:00
Hej Frank
 
Jeg har set der findes TV3 Sverige og hvad jeg lige kan huske, så var det TV3 Sverige der blev vist men jeg er vist lige tvunget til at kigge endnu en gang på programmet i aften.
 
Du har ret i at det kører ganske fint med HDhomeRun og jeg er også sikker på at producenten nok skal få løst de småproblemer som vi oplevet med kabeltv signalet her i Danmark.
 
Nu mangler vi bare at man både kan have FireDTV og HDhomerun til at kører under sammen opsætning, så er man vist dækket ganske godt ind :-)
 
 
Oprindeligt skrevet af Frankoman Frankoman skrev:

Hej Tommy,
 
Jeg mangler både TV 2 og DR HD - dette har jeg skrevet i et andet indlæg.
 
Den finder TV 3 som TV 3 sverige - i postnummer 7000.
TV3 kan måske ligge på en anden frekvens i dit område.
 
Jeg har haft skrevet i producentens forum og fået at vide at de arbejder på en løsning på den måde W7 MCE fortolker frekvenserne - dog uden at have fået en tidshorison.
 
Jeg syntes det er et oki produkt og jeg kan godt leve med at de 2 programmer mangler en tid.
 
Mvh
 
Frank
Til top
Teglhus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 09:17
Der er faktisk en meget god artikel omkring HDHomeRun på dansk: http://www.sattv.dk/artikel.aspx?ArticleID=125&P=False&K=False&A=False&I=True&T=False
| Teglhus |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu