recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee internet - Din holdning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee internet - Din holdning?

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee internet - Din holdning?
    Sendt: 10-December-2012 kl. 09:53
Hej alle

da jeg har Fullrate, og det bare ikke spiller, lige meget hvor mange teknikere der er på besøg, søger jeg nu efter et produkt der ikke bruger telefonstikket.. Og det eneste produkt jeg lige kan finde på, er YouSee.

Da jeg ikke har så høje tanker omkring YouSee, vil jeg gerne spørge jer, om jeres oplevelse med dem.

Jeg bor i København, så er selvfølgelig også meget interesseret i oplevelser med YouSee i det område.

- Burde jeg skifte? Jeg og kæresten er ved at gå amok over Fullrate, da vi konstant mister forbindelsen til internettet. Især da min kæreste skriver BA frem til januar.

På forhånd tak.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 10:08
Jeg er meget tilfreds med mit internet fra Yousee. Har en 50/5, men kablet trækker jeg mere end det trådløst er en anden snak, her maxer jeg ud omkring 34/5
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Hej alle
- Burde jeg skifte? Jeg og kæresten er ved at gå amok over Fullrate, da vi konstant mister forbindelsen til internettet. Især da min kæreste skriver BA frem til januar.

På forhånd tak.

Jeg har haft YouSee i alle fire år jeg har boet i København. På den baggrund mht. internet, der har jeg ikke haft noget at klage over. Det fungerer ganske fint. Der kan jo ske nedbrud, men det husker jeg mest som tv-delen der har haft fejlet, når der er sket noget.

Skift endelig væk, det andet lyder ganske enkelt uholdbart Smile
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 10:36
Nu bor jeg i en anden ende af landet, har YouSee TV og internet, og det virker rigtig godt her.

Men før du evt. skifter, så skal du gennemgå din antenne installation meget grundigt. 

Lige fra der hvor Yousee kommer ind, fordelere/forstærkere, vægdåser, stik og ledninger.

Er det ikke i orden, får du lige så mange problemer med YouSee internet
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 10:55
Tak for input, det lyder jo ganske godt, må man sige. Meget positivt - hvilket jeg virkelig mangler :)

Pony65 - hvordan kan jeg selv gøre det? Se om der er fejl eller mangler et eller andet sted? jeg har ingen teknisk viden omkring mit stik/fordeler i væggen? Så jeg kan desværre ikke se hvordan jeg skal være i stand til at gennemgå noget meget grundigt?
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 11:05
Er du i tvivl om din antenne installation er ok og up-to-date, så få evt. en god ven, som du har tillid til, til at se på det 

Ellers kan du jo altid betale dig fra det.

Eller tage chancen, og så bare bestille internet og håbe det kører.

NB. du kan også prøve at tage billeder af din installation og poste dem her, så kan vi måske hjælpe den vej
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 11:48
Jeg tror desværre ikke jeg kender nogle der lige kan se om det er en okay installation.. Ellers må jeg prøve med billeder. Er det bare at åbne boksen og tage nogle billeder?

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 11:57
Jeg har haft YouSee internet de sidste 3 år og det virker upåklageligt. Så det kan jeg varmt anbefale. Bor dog i den anden side af landet:)
 
YouSee Plus boksen er en helt anden sag. Den er mildest talt noget l.....


Redigeret af Silentbob - 10-December-2012 kl. 11:57
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 11:58
Jeg ved ikke om jeg "lokker" dig ud i noget skidt, men hvis du ikke er helt sikker på hvordan tingene skilles ad med en skruetrækker, så lad være.

Ring til YouSee og spørg om de vil komme ud og se på dit anlæg om det er i orden og klar til internet.

Måske skal du betale for det, men det er ikke sikkert
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:06
Altså, jeg kan godt finde ud af at skille ting ad med en skruetrækker.. Og sætte det sammen igen! ;) Jeg mener bare, at jeg ikke aner hvordan en korrekt installation skal se ud, i forhold til en der ikke er korrekt. Jeg aner ikke hvad de forskellige ledninger og lign. gør.. :) Jeg kan sagtens skille det ad, og tage billeder.. Så fortabt er jeg dog heller ikke. 

Silentbob - oh ja, lad os ikke tale om deres boks! Jeg har droppet mig, og den står bare slukket. Det er dog den helt gamle Samsung boks, men same O..  Og tak for meldingen :) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:26
Hvis du bor i lejlighed, er det vel bare at spørge nogle andre i ejendommen, om Yousee virker hos dem. 

Venlig hilsen
KB
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:31
Det var selvfølgelig en mulighed, Brixen.

Jeg tror bare jeg bestiller det, og så må det på test! Der er jo ingen bindingsperiode.. Bum!

Så er den ikke længere :)
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu