recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee internet - Din holdning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee internet - Din holdning?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:


Det er jo direkte til grin.

Jeg ved ikke hvem der er til grin, men hvad med at køre testen ordenligt !

Find en DK server, her er min test


Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af kbking kbking skrev:

Jeg ved ikke hvordan det er i dag men for et halvt års tid siden var der så mange problemer med netgear CG3200 routeren (konstant problemer med den trådløse del) at jeg valgte at brigde den og sætte en linksys router på istedet. men ellers kører min 30/3 linie fint.

Netgear CG3200 routeren har ikke været god, ring og få den byttet til CG3000 den kører bedre
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:


Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:




Det er jo direkte til grin.


Jeg ved ikke hvem der er til grin, men hvad med at køre testen ordenligt !

Find en DK server, her er min test



Satan... din ping er 1ms hurtigere end min :-)
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af Juleulven Juleulven skrev:

angående yousee internet....
flere ting man  bør/skal gøre
 
1. sørg for, at dine stik i væggen er af tidssvarende standard. rigtig mange kabel-installationer er fra 80 til 90'erne og aldrig opdateret
2. sørg for du IKKE har de der små "fordelere" sat direkte i stikket (de dæmper signalstyrken VOLDSOMT og laver støj
3. sørg for du bruger ORDENTLIGT samlede kabler (få en professionel til, at samle dem)
4. du modtager en router/cabel modem fra TDC. bed om en "åben" konfiguration.
Gå ind og SLÅ NAT FRA og monter din egen router i røven af den Cisco CG3000 du får...
 
ellers virker det top-dollar :-)

Tak! :) 
Jeg tror mine stik i væggen er nogle gamle nogle. Lejligheden er ret gammel, og stikkende ligeså. Hvis ikke det spiller, må jeg få en YouSee mand ud og kigge på det. Jeg skal have en ny splitter, og samlet mine kabler bedre. Det har jeg haft en tråd om herinde for noget tid siden.. Så det burde der forhåbentlig også snart være helt styr på. 

Jeg ser frem til at modtage udstyret, sætte det på og se hvordan det spiller :) Eller om jeg har brug for at gøre noget mere ved det.
 
Hos mig fik jeg monteret en forstærker (IKKE harald skrald) og en fordeler bagefter... igen en prof ...
det fik jeg gratis af en MEGET flink TDC/Yousee teknikker....  det hævede min signalstyrke DRASTISK ... jeg havde dengang en yousee boks der overhovedet ikke virkede...  så det var fantastisk at se hvordan det havde indflydelse


Redigeret af Juleulven - 11-December-2012 kl. 16:09
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:


Det er jo direkte til grin.

Jeg ved ikke hvem der er til grin, men hvad med at køre testen ordenligt !

Find en DK server, her er min test



Stortset lige meget. Det er stadig noget lort...
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af gensplejs gensplejs skrev:

Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:




Det er jo direkte til grin.

Brok dig til yousee. 20% packet loss er helt i hegnet.

Jeg får
15ms ping
1ms jitter
0% packet loss

Haha, det har jeg gjort siden Juli måned.
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 19:05
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 19:35
http://www.pingtest.net/result/73741323.png

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 23:59



Dette med internet aktivitet.


Redigeret af mkirkelund - 12-December-2012 kl. 00:02
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu