|
Yousee Kabel TV men ikke Bredbånd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2017 kl. 16:23 |
Hej,
Vores ejendom (bygget i 2004) i København kan modtage Yousee Kabel TV, men af en eller anden grund ikke Yousee Bredbånd. Yousee Kundeservice siger, at de kan se, at vi godt kan få det, men det viser sig så, at det alligevel ikke er muligt. Jeg har forsøgt at få en forklaring fra Yousee om hvorfor det forholder sig sådan, men der er desværre ikke nogen der kan give et godt svar på det. Jeg har også forhørt mig med ejerforeningen, men heller ikke dér findes et svar. Så tænkte jeg at der måske var nogen her som kunne give et bud på hvad det kræver af hardware, kabler osv. for at få bredbånd via Yousee? Hvis jeg kan finde ud af det, kan jeg måske komme videre med Yousee og finde ud af hva' der skal fikses eller opgraderes? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du kunde direkte hos YouSee, eller er du kunde hos en antenneforening, som handler med YouSee?
Mit bud er at du er medlem af en antenneforening, som ikke har det rigtige udstyr i kabelnettet. Klaus |
|
![]() |
|
Ja, vi får YouSee Grundpakken via ejerforeningen og kan så selv individuelt bestille tilvalg.
Har du en idé om hvad der ville være det rette udstyr i kabelnettet? |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Mange tak for de hurtige svar! Nu har jeg noget mere at gå/søge videre med... :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
Det burde let kunne besvares af Yousee tekniker der servicerer anlægget.
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Som de andre skriver - anlægget er sikkert ikke returvejs-dueligt, og dermed kan der ikke leveres internet via coax.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |