recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee kanaler skifter position?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee kanaler skifter position?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 10:23

Det er jo ikke efter hensigten, at man skal slå det fra. Fordelene skulle jo gerne være at dit TV selv omdager ændringer uden at du skal til at søge efter nye kanaler.

Jeg har et Sony, hvor det er slået til. Jeg kan nu se, at jeg har fået DR HD på min liste. Der er godt nok sort skærm, men kanalen er der til når de starter, jeg skal ikke lave en ny søgning og evt. oprtte rækkefølgen igen.

Jeg ville fejlmelde til producenten.

/Per

Til top
eriks Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-November-2008
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 10:45
TV'et kommer stadig og spørger om man vil opdatere kanallisten, når den finder nye kanaler, så det ser jeg ik som det store problem.
Til top
Lorentzen1337 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Det er jo ikke efter hensigten, at man skal slå det fra. Fordelene skulle jo gerne være at dit TV selv omdager ændringer uden at du skal til at søge efter nye kanaler.

Jeg har et Sony, hvor det er slået til. Jeg kan nu se, at jeg har fået DR HD på min liste. Der er godt nok sort skærm, men kanalen er der til når de starter, jeg skal ikke lave en ny søgning og evt. oprtte rækkefølgen igen.

Jeg ville fejlmelde til producenten.

/Per

Det er ikke korrekt det du siger det sjove er nemlig at det opdaterings halløj man skal slå fra ikke er relateret til kanalsøgning, men software mæssigt. Såvidt jeg husker hedder funktionen nemlig "Auto. software opdateringssøgning i standby" eller i hvertfald noget lignende. Og det ligger også under menuen for software opdatering altså firmware.
Og som Erik også påpejer kommer den automatisk med en oplysning om at nye kanaler er fundet og man blot skal trykke ok for at der skal foregå en ny kanalsøgning.

Redigeret af Lorentzen1337 - 01-Oktober-2009 kl. 14:30
Til top
Lorentzen1337 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 09:37
Ja så melder jeg lige lidt forsinket tilbage!
Alle kanaler fungerede som de skulle da jeg kom hjem.
Der gik lidt tid og så poppede der en meddelelse op om at der var fundet nye kanaler jeg tjekkede lige igennem og kunne se en meddelelse fra YouSee på Nickelodeon om at kanalen havde skiftet position så jeg opdaterede kanallisten og fandt så den nye frekvens på Nickelodeon.
Kort fortalt alt fungere tip top! :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu