|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
YouSee har fortalt om "Frit Valg" fra Grundpakken i sit kundemagasin Indblik nr. 3, okt. 2010. (Se den vigtige artikel s. 10-11 der fortæller om den fremtidige struktur af kanalpakker og Frit Valg). Jeg har i denne tråd: Udsigt til valgfrihed på YouSee kabel-tv s. 5 (indlæg 23.okt. kl. 20.52) i nogle punkter forsøgt at gøre rede for hvad Frit Valg indebærer. Men der er visse uafklarede ting, som det ville være rart om fx YouSee Support ville kommentere. Redigeret af Vilhelm - 09-November-2010 kl. 00:54 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
![]() ![]() |
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
![]() |
|
kristian.n ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Jeg har igen idag fået at vide fra Yousee's program afd at TV2 Sport HD kommer i clear 1/12 som blev meldt ud på digitalt.tv: http://digitalt.tv/tv-2-sport-hd-bliver-simulcast-kanal
|
|
![]() |
|
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Hej Kristian,
Jeg har først fået mulighed for, at svare igen i dag.
Jeg har fået i vide, at kanalen bliver clear fra d. 1/12, så du har helt ret i hvad du skriver.
God dag.
Theis.
Redigeret af YouSeesupport - 10-November-2010 kl. 15:03 |
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Det fremgår d.d. af YouSee Nyhedsservice nr. 37 (e-mail) at TV 2 Sport HD bliver clear pr. 3. januar 2011. Redigeret af Vilhelm - 15-November-2010 kl. 17:19 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
kristian.n ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Det en Fejl.
Det er givet vider til yousee...
![]() Datoen er stadig 1/12
|
|
![]() |
|
![]() |
YouSee skrev den 15. nov. i deres Nyhedsservice nr. 37 TV 2 Sport HD bliver clear pr. 3. januar 2011.Der er nu gået 9 dage, og YouSee har ikke meddelt at datoen 3. januar 2011 er forkert. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg godt se, jeg kan kun sige vent til 1/12 og se med... det kommer til at ske.. hvorfor yousee ikke retter det ved jeg ikke, men det er en fejl og en som nok bliver rettet med tiden.
|
|
![]() |
|
![]() |
Både du og tidligere Theis har sagt den 1.dec. Men den officielle YouSee Nyhedsservice nr. 37, som nu kan ses på foreningernes hjemmesider, sagde 3. jan. 2011. YouSee Nyhedsservice nr. 38 kom i dag og nævner intet derom. Problemet er at min store vejledning Digitalt kabel-tv fra YouSee er ajourført og ligger klar til at blive sendt til Recordere, men at jeg tilbageholder den, så længe et sådan spørgsmål er uafklaret. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det er ikke uafklaret...
TV2 Sport HD kommer i Clear 1/12.. det kan du rolig bruge..
Mit info kommer fra Yousee's program afd og ikke kundeservice.
|
|
![]() |
|
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Hej Vilhem,
Bare lige for, at bekræfte Kristian´s svar.
Når vi kører Nyt Kanal Udbud fra mandag. 29/11 - 2010 til onsdag 1/12- 2010, vil Tv2sport HD blive clear. Det vil sige at TV2sport HD bliver clear i fuldpakken fra d. 1/12-2010.
Se mere om det nye kanal udbud på www.yousee.dk/tv2011.
Theis
|
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak, Theis! Jeg sidder og nærlæser det nye stof der netop er offentliggjort, og som du henviser til. Jeg har et spørgsmål. Det anføres: HD-pakken fortsætter for eksisterende abonnenterDet anføres ikke hvornår nysalg stopper. Er det pr. 1. dec. 2010? |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |