recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee kortlæser?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee kortlæser?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pigen946 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-April-2012
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pigen946 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yousee kortlæser?
    Sendt: 31-Maj-2012 kl. 09:44
hej alle

jeg har yousee plus i stuen med ekstrakanaler - dvs. at jeg har deres hd boks med kort i.

har også en imac i soveværelset som er koblet til yousee via elgato tv tuner - dog uden
de ekstra kanaler hvor der skal kort til.

nu er jeg på jagt efter en kortlæser (gider ikke deres store boks) - men ved ikke om 
det overhovedet kan lade sig gøre.

Kan man købe sådan en lille kortlæser boks der kan kobles til min imac via elgato?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 09:58
I første omgang er det ikke en kortlæser, men et CI interface du har brug for. Kortlæseren = CA modul  (som bl.a. kan købes hos Yousee) skal så sættes i CI slottet.
prøv at google på Elgato +IC.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pigen946 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 10:07
der kommer ikke rigtigt noget når jeg googler på det
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pigen946 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 10:07
der er denne 

http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/tuner/EyeTV-Sat/product1.en.html

men det er vist ikke dvb-c
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu