|
YouSee - Levering af coax |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ærlig talt, så synes jeg du skal overveje at løbe skrigende væk fra det tilbud. Find en anden udbyder - selvom det måske også er bøvlet.
Med alt det du allerede har oplevet som ny/kommende kunde, så overvej hvordan du vil have det, når du senere (som så mange andre) bliver frustreret over YouSee's behandling af gamle/nuværende kunder. Og læg så der til, at du måtte betale 15K for at blive kunde. Dette er ikke ment som decideret YouSee-bashing. Men jeg mener bare ikke at ovenstående elendige sagshåndtering skal belønnes med et kundeforhold. SLET ikke hvis det koster 15K. |
||
Fidoble
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også takket nej og skifter udbyder. Skal ikke være kunde hos YouSee længere.
Der er desværre bare ikke andre der kan tilbyde mig coax kabel eller fiber lige pt. Så jeg venter til de begynder at ligge fiber ned, så har jeg da hørt man kan tilslutte sig billigt når nu de allerede er i jorden. |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk på at der på fiber ikke nødvendigvis kan vælges mellem flere TV leverandører, på Fibia er det vist kun Waoo, og på TDC er det kun You See, på Stofa er de vist kun dem der leverer. Her i byen er de ved at ligge fiber ind helt gratis til alle, det er TDC og Fibia.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Fidoble
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør ikke så meget. Vi streamer alt i dag og har slet ingen TV-leverandør i huset. Har både haft Canal Digital og Boxer, men er nu udelukkende på streaming.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med Boxer? Hvis jeg skulle have internet fra dem, så ville det blive over coax - og med "Rumskibet", som router.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke givet at de kan levere på Coax alle steder, som i f.eks i foreninger og andre steder. Endnu leverer de ikke på fiber nogen steder.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Fidoble
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet er jo at jeg først skal tilsluttes coax og det er der ikke andre end Yousee der kan. Fastspeed og alle de andre får Yousee til det og sender regningen videre til mig, altså 15K |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor er det at du er så forhippet på at få coax?
Afhængigt af, hvor du bor er der 5 muligheder for internet: Telefonkabler. Coax kabler (“kabel-tv”) Fiber Mobildata Amtennebaseret netværk (typisk fra “foreninger”) Klaus |
||
Fidoble
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du svarer selv på spørgsmålet. Internet via telefonkabler (DSL) har jeg nu, og det er ikke hurtigt og stabilt nok. Det efterlader så Coax og fiber tilbage. Coax ligger i vejen, det koster mig bare 15K. Fiber er ikke en mulighed lige nu. Vi bor i hus, så er ikke medlem af en antenneforening... Derfor er jeg "forhippet" på Coax. |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis dsl er for langsomt, hvorfor betaler du så ikke bare de 15k ?.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selvom man bor i hus, kan man sagtens være medlem af en antenneforening. Men det er nu ikke en decideret antenneforening jeg tænkte på, men en bredbåndsforening som eksempelvis primanet Og, hvad med mobildata? Her hvor jeg bor, med en 40/10 DSL linje, har jeg lige nu 100/25 på 4G Klaus
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |