|
YouSee - Levering af coax |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
mortenkn
Super bruger Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er så heldig at en nabo har ordentligt internet, så kan det evt. skydes trådløst over til dig via eks. en Nanostation.
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dog skal man lige være ops på at der typisk i de vilkår man accepterer ved ISPen står at man ikke må dele internettet med andre husstande. Fra Yousee: 14. Kundens misligholdelse (YouSee’s lukkeret) K. Abonnementet anvendes til formidling af trafik for andre end kunden eller dennes husstand/virksomhed eller en eventuel registreret bruger, jf. pkt. 2, og dette forhold bringes ikke til ophør umiddelbart efter påtale fra
YouSee Fra Waoo: 10. ABONNENTENS MISLIGHOLDELSE Tilslutningen til fibernettet anvendes uden forudgående aftale med fibernetselskabet til kommerciel
virksomhed eller formidling af trafik for andre eller
benyttes af flere i forening, som ikke tilhører abonnentens husstand;
Redigeret af Clemen - 08-Juni-2020 kl. 10:48 |
|
Fidoble
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input alle sammen. Tror bare jeg i første omgang skifter udbyder, så hvis i har nogen i kan anbefale (Hiper, Kviknet etc.) så sig endelig til :)
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke om der er prisforskel til de alternative udbydere?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Fidoble
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det gør det ikke, er bare træt af YouSee. Så hvis mit internet ikke er bedre hos dem, tænker jeg ikke der er nogen grund til at betale mere for det.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |