|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() Sendt: 25-December-2007 kl. 18:37 |
|||||
I guder hvor er jeg dog træt af det elendige firma. Om de så kalder sig for TDC eller Yousee, een ting er helt sikkert, kommunikation lærer de simpelthen aldrig nogensinde! Kabel tv antennesignalet røg her ca. kl 18:00 (og ihvertfald i hele den ejerforening jeg bor i). Det er ikke så svært at finde nummeret til Yousee´s såkaldt fejlservice. Inden på denne side http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_kdsrv_kntkt_rin g står det jo ganske klart og tydeligt:
Smart nok.. Man ringer og får 3 muligheder. 1 for kabel tv support Taster 1 - og der sker bare intet overhovedet! Nå! Ringer op igen, taster denne gang 2 (man har jo en Selector Ahmmm. ahvad for noget!!!! "...valgt at holde lukket i anledning af julen" ??? Jeg prøver liiiige een gang til.. Jeg forsøger at FEJLMELDE antennesignalet. Og selv det har de åbenbart "valgt at lukke i anledning af julen" Man tror jo ganske enkelt, at der er tale om en rigtig dårlig joke her. Men nej, det er desværre TDC/Yousee i en nøddeskal! Hvor er jeg dog træt af dem! Og så lige en dag hvor ungerne skulle se noget samt der skulle optages!
Redigeret af Kandersen - 25-December-2007 kl. 18:39 |
||||||
![]() |
||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||||
Kan det ikke trøste dig, at du ikke er alene
![]() |
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
![]() |
||||||
joff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|||||
Hej og god jul.
Ved ikke hvor i bor, men er selv i Glostrup og her er heller ikke noget signal Kan godt komme igennem til UC, men efter den har ringet 5-6 gange får jeg optaget signal....... Redigeret af joff - 25-December-2007 kl. 18:50 |
||||||
![]() |
||||||
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
|||||
Rart at vide at det ikke kun er mig der har problemet..
Men helt ærligt Yousee kan man vel ikke bebrejde, -de tager i forvejen nogle yderst rimelige priser for deres produkter, så hvad havde du forventet. Mage til gøge-service skal man lede længe efter, jeg ser frem til den dag, de sørger for at tilbagebetale for den nedetid deres kunder har... Hvis man vil tage så mange penge for en "service" skal det sq også bare virke. Hvor mange er mon ramt? Jeg bor i 2600 Glostrup. |
||||||
![]() |
||||||
JBoy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|||||
Ja det er fuldstæandigt ude i hampen, ungerne er jo ved at kvæle en, de skulle se en masse her til aften. Der har i øvrigt været "problemer" med min Sagem 60 de sidste 3 dage, hvor den har genstartet, så måske burde man have forudset at siganel ville forsvinde helt og skulle nok have rejst langt væk fra TDC.
|
||||||
![]() |
||||||
JBoy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|||||
Info fra TDC fejlservice web. Der mangler i øjeblikket TV store dele af Sjælland, pga. højspændingfejl ved Tåstrup. Elselskabet forventer fejl udbedret ca. 19:30 |
||||||
![]() |
||||||
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
|||||
nu kører det igen.. ihvertfald her...
|
||||||
![]() |
||||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|||||
Så prøv deres såkaldt "Driftsinfo" http://kabeltv.driftsinfo.dk/ Skriv dit postnummer og bliv overrasket! Jeg fatter slet ikke at det firma overhovdet får lov at lave noget som helst!
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |