recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee lukket for fejlmelding!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee lukket for fejlmelding!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee lukket for fejlmelding!!
    Sendt: 25-December-2007 kl. 18:37

I guder hvor er jeg dog træt af det elendige firma. Om de så kalder sig for TDC eller Yousee, een ting er helt sikkert, kommunikation lærer de simpelthen aldrig nogensinde!

Kabel tv antennesignalet røg her ca. kl 18:00 (og ihvertfald i hele den ejerforening jeg bor i).
Hvad gør man så.. Jo, man ringer selvfølgelig og fejlmelder til Yousee. Det er da ganske normalt.. Eller?

Det er ikke så svært at finde nummeret til Yousee´s såkaldt fejlservice. Inden på denne side http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_kdsrv_kntkt_rin g står det jo ganske klart og tydeligt:

Fejlservice
Telefon 80 80 40 50

Træffetider
Hele døgnet

Smart nok.. Man ringer og får 3 muligheder. 

1 for kabel tv support
2 for digital tv support
3 for internet support

Taster 1 - og der sker bare intet overhovedet! Nå!

Ringer op igen, taster denne gang 2 (man har jo en Selector ). Får så en melding om, at man i anledning af julen har valgt at holde lukket d. 24, 25 og 26.

Ahmmm. ahvad for noget!!!! "...valgt at holde lukket i anledning af julen" ???

Jeg prøver liiiige een gang til.. Jeg forsøger at FEJLMELDE antennesignalet. Og selv det har de åbenbart "valgt at lukke i anledning af julen"

Man tror jo ganske enkelt, at der er tale om en rigtig dårlig joke her. Men nej, det er desværre TDC/Yousee i en nøddeskal!

Hvor er jeg dog træt af dem! Og så lige en dag hvor ungerne skulle se noget samt der skulle optages!

 



Redigeret af Kandersen - 25-December-2007 kl. 18:39
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 18:40
Kan det ikke trøste dig, at du ikke er alene
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
joff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 18:47

Hej og god jul.

 

Ved ikke hvor i bor, men er selv i Glostrup og her er heller ikke noget signal

Kan godt komme igennem til UC, men efter den har ringet 5-6 gange får jeg optaget signal....... 



Redigeret af joff - 25-December-2007 kl. 18:50
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 18:49
Rart at vide at det ikke kun er mig  der har problemet..

Men helt ærligt Yousee kan man vel ikke bebrejde, -de tager i forvejen nogle yderst rimelige priser for deres produkter, så hvad havde du forventet.

Mage til gøge-service skal man lede længe efter, jeg ser frem til den dag, de sørger for at tilbagebetale for den nedetid deres kunder har... Hvis man vil tage så mange penge for en "service" skal det sq også bare virke.

Hvor mange er mon ramt? Jeg bor i 2600 Glostrup.
Til top
JBoy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 18:51

Ja det er fuldstæandigt ude i hampen, ungerne er jo ved at kvæle en, de skulle se en masse her til aften.
Har skrevet en sur mail til TDC vedr. deres vagt som sikker er på jule druk mens vi andre må slås med unger/koner :o)

Der har i øvrigt været "problemer" med min Sagem 60 de sidste 3 dage, hvor den har genstartet, så måske burde man have forudset at siganel ville forsvinde helt og skulle nok have rejst langt væk fra TDC.

 

Til top
JBoy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 19:03

Info fra TDC fejlservice web.

Der mangler i øjeblikket TV store dele af Sjælland, pga. højspændingfejl ved Tåstrup. Elselskabet forventer fejl udbedret ca. 19:30

Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 19:28
nu kører det igen.. ihvertfald her...
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af JBoy JBoy skrev:

Info fra TDC fejlservice web.

Der mangler i øjeblikket TV store dele af Sjælland, pga. højspændingfejl ved Tåstrup. Elselskabet forventer fejl udbedret ca. 19:30

Så prøv deres såkaldt "Driftsinfo"  http://kabeltv.driftsinfo.dk/ Skriv dit postnummer og bliv overrasket!

Jeg fatter slet ikke at det firma overhovdet får lov at lave noget som helst!

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu