recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee (m. firedv-c) transponder fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee (m. firedv-c) transponder fil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Preetzmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2011
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preetzmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee (m. firedv-c) transponder fil
    Sendt: 29-Marts-2013 kl. 13:36
Hej !
Det lader til at Yousee har ændret i deres kanalstruktur. Det har desværre resulteret i at jeg har midste flere kannaler eks. DR1 og Zule.

Er der nogen med lignende setup der kan sende mig deres transponderliste (*.reg) så jeg kan lave en ny søgning og få alle kanaler med igen?

På forhånd tak

fakta:
- driver verison 5.7
- 2  x firedtv-c
- yousee mellempakke
- win 7 installeret (64 bit)
- Windows media center

Mads

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preetzmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 11:33
Help !!!

Dette kan betyde at jeg må skrotte mit media center hvis jeg ikke kan få alle kanaler med i min scannning!

Er der virkelig ikke nogen der har et setup magen til i østjylland der kan hjælpe?

/Mads
Til top
ZrednaZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZrednaZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2013 kl. 14:26
Prøv at se http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118434 - måske du kan bruge frekvenslisten derfra? Den ligger der både som XML og som CSV. Jeg har lavet en ny kanalsøgning i går, og den fandt alle YouSees nye HD-kanaler.

Redigeret af ZrednaZ - 31-Marts-2013 kl. 14:26
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preetzmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 13:00
Hej ZrednaZ

Tak - jeg har set tråden, men er noget i tvivl om, hvordan jeg konverterer din XML til en *.reg fil som mit Fireddtv bruger.  de første tal i syntaksen kan jeg ikke gennemskue, det er ikke ligesom en xml fil hvor de egentlig angiver hvilken kanalnummer det er.  Er det noget nogen kender noget til?

/Mads
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu