recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee med AnySee E30C+ tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee med AnySee E30C+ tuner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SirFlemming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee med AnySee E30C+ tuner
    Sendt: 10-December-2010 kl. 13:44
Hej,

Jeg kører W7 Media Center og modtager YouSee digitalt kabel tv med en AnySee E30C+ USB tuner.

Efter YouSee's omlægning af kanaler d. 1. december (og tilføjelse af HD nye HD kanaler) kunne jeg pludselig ikke modtage DR1, DR2 og TV2, samt de nye HD kanaler.

Det viste sig, at være fordi W7 MCE ikke søger indenfor det område kanalerne ligger på.
(AnySee kortet simulerer jo en DVB-T tuner i MCE og skal derfor "fake" signalet)

Efter at have fået fat i den nye beta driver til E30C+ tuneren, kan jeg nu se alle kanalerne igen, samt alle de nye HD kanaler i den fulde pakke.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2010 kl. 14:23
Min soveværelse HTPC gjorde præcis det samme, med Anysee tuneren.  Her var hvad jeg gjorde for at løse
Jeg valgte Europe 8675 symbol & Qam64 i stedet for TDC Yousee, og scannede i gen i VMC, med de gamle driverefra Januar 2010, alt er nu OK
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu