|
Yousee med kort (optagelser + 2. kanal) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad mener du med den almindelige kortlæser og hvorfor lader du så ikke bare kortet blive deri? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er vel tale om You See kassen.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
På min modtager VU+ Duo2 er der både plads til CI/CAMS og så er der almindelige kortlæsere.
Når kortet er i en alm. kortlæser aflæser den fint kortet, men får ikke opdatering. Når kortet sidder med CAM i et CI-slot, så får den opdateringer men kan så åbenbart ikke afkode 2 kanaler samtidig, da CAM'et nu ikke understøtter dette. |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Kortet modtager også opdateringer i den indbyggede kortlæser hvis din softcam er konfigureret korrekt. Så lad den bare sidde der.. (Der værste der sker er, at den glipper en opdatering, og du manuelt skal opdatere det ved at flytte det i yousee modulet i 10-15min
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Clemen - det er jeg klar over - og ja, problemet er ikke kæmpe. :-)
Men som du selv nævner er det sikkert bare en simpel indstilling i softcam, det ville være fedt at slippe for at rykke rundt på kortet. |
|
![]() |
|
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Undskyld hvis jeg "highjacker"... lidt her.
Jeg har også en Vu+ Duo2 samt Yousee mellempakke med 10 bland selv kanaler. Kan jeg sætte en ekstra DVB-C(t) tuner i (evt. erstatte en DVB-S?) og forvente at denne kan bruges med _ET_ Yousee kort til at se en kanal og optage en anden ? Hvordan gør jeg i praksis, skal der loppes et antennekabel fra den ene dvb-c tuners stik til den anden eller? |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En Boxer kanal afkodes jo med et Boxer kort, og en You See med et kort fra den udbyder. Hvorfor fra en anden udbyder, hvad her de som You See ikke har.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Boxer??? Jeg spørger blot om Yousee. :) |
|
Reklame on:
|
![]() |
|
Når du nu skrev DVB-T, det bruger You See jo ikke. |
|
|
|
![]() |
|
Nåeh på den måde. Vi har hidtil kørt med DVB-S og DVB-T men kun free2air, der er jo stadig de Svenske ;) Nu har vi så skiftet til Yousee for en periode, men overvejer da om det nu også er helt nødvendigt med "gammeldags-tv". Måske vi kunne nøjes med Streaming, men det bliver nok først sidst i næste år eller lidt længere ude. Lige nu er det mere om man med et Yousee kort på en VU+ Duo2 kan se en kanal medens man optager en anden fra Yousee på en eller to DVB-C tunere. Jeg har prøvet som det står lige nu på vores VU+ Duo2, med 1 stk. tuner DVB-C (CAM+Youseekort). Når vi optager kan vi ikke skifte til andre kanaler med mindre de er DVB-S eller der sendes på samme kanal/transponder eller hvad det nu hedder når det er DVB-C. (håber det giver mening..) |
|
Reklame on:
|
![]() |
|
Du skal have endnu en DVB-C Tuner, og sandsynligvis endnu en kort læser og kort. |
|
|
|
![]() |
|
Du skal have en dvb-c mere og så vil du kunne optage 1 kanal, se en anden fra mellempakken. Så snart kanalen er kodet tager den kortet som standard med cam. (dog kan der laves et fix)
Ja et lille kabel fra tuner 1 til tuner 2 er nok. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |