|
Yousee med på ferie |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kigger nok ikke på MAC-adressen (den er ikke synlig på tværs af internettet). Browseren/app'en gemmer et lille id, som bliver knyttet til en database hos Yousee. Den tilknyttede dato bliver opfrisket, når man logger på fra en dansk ip.
Chromecast... kommer af sig selv, da det kræver en app at sætte den i gang. |
|
Lady
Junior bruger Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min chromecast kører via google home.
Så den skal da ikke hjem hver 30. dag? |
|
Lady
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører altid på spansk fiber net
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af quarkir - 02-April-2018 kl. 19:28 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(1)
|
Sæt en VPN adgang op i din router. Hvis du bruger Yousee router så køb en lettere brugt ac68u fra ASUS fx.
Det har jeg benyttet tidligere da jeg havde Yousee. |
|
Lady
Funktioner
Tak(0)
|
Da det er i Spanien, er det jo ikke en Yousee router.
Spansk fibernet. Så ikke lige så dreven i at sætte en VPN op i router Har VPN byen på min iPad. |
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej du sætter VPN adgang op i dit hus/lejlighed i Danmark. Så logger du på din VPN forbindelse i Spanien og så vil Yousee tror du er hjemme i dk.
Derfor hvis du kører med Yousee router i DK, så skal der fx en ASUS ac68u ind i mellem. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |