|
YOUSEE MUSIK / TIDAL OPPO BDP103 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
via min iphone direkte til min oppo, virker lige som når du caster til cromcast 2 med yousee / HBO film & serier der er en app til iphone / ipad, jeg er meget overrasket over kvaliteten. Redigeret af jugglerq - 16-December-2015 kl. 17:10 |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
OK - det kendte jeg ikke, men har heller ikke en oppo. Men
som jeg forstår dig så må den da streame og ikke caster. DVS. at den bruger din
iPad og den`s batteri ? |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
jeg kan slukke for min iphone, og det køre videre, recordere har skrevet lidt om det, men du har ret de skriver streame http://www.recordere.dk/2015/11/tidal-klar-paa-oppo-blu-ray/
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |