recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YOUSEE MUSIK / TIDAL OPPO BDP103
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YOUSEE MUSIK / TIDAL OPPO BDP103

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 17:09
via min iphone direkte til min oppo, virker lige som når du caster til cromcast 2 med yousee / HBO film & serier der er en app til iphone / ipad, jeg er meget overrasket over kvaliteten.

Redigeret af jugglerq - 16-December-2015 kl. 17:10
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 17:50

OK - det kendte jeg ikke, men har heller ikke en oppo. Men som jeg forstår dig så må den da streame og ikke caster. DVS. at den bruger din iPad og den`s batteri ?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 18:13
jeg kan slukke for min iphone,  og det køre videre, recordere har skrevet lidt om det, men du har ret de skriver streame

http://www.recordere.dk/2015/11/tidal-klar-paa-oppo-blu-ray/
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

jeg kan slukke for min iphone,  og det køre videre, recordere har skrevet lidt om det, men du har ret de skriver streame, lige nu høre jeg sko/torp acoustic live fra 2006 i HIFI, det skriver den på appen Smile

http://www.recordere.dk/2015/11/tidal-klar-paa-oppo-blu-ray/
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu