|
Yousee Musik |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, det kan dog stadig fås via Bredbånd som mobilkunde, der skal bare logges på med mobillogin i stedet for det man bruger til Bredbånd, så man mister ikke noget. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|
Jeg har også Yousee Musik i min bredbåndsaftale og jeg kan stadig nøjes med mit bredbåndslogin. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
Det er vidst desværre ikke til phones og tablets de har hævet kvaliteten, men kun på sono og web.. Rimelig surt
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
|
Det er fordi du er mobilkunde. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
|
Og YouSee Plus kunder. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Vil det sige hvis man ændrer hastighed på sit bredbåndsabonnement vil Yousee Musik blive fjernet eller?
|
||
![]() |
||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
|
Det er korrekt ![]() Jeg havde heldigvis læst på lektien da jeg opgraderede min hastighed i december, og kontaktede derfor kundeservice. Jeg havde et par tilbud fra andre udbydere, som kunne matche deres pris, og fik derfor lov til at beholde Yousee musik. Så Yousee er stadig til at tale med. For god ordens skyld, så har jeg ikke Yousee Plus eller telefonabonnement hos Yousee/TDC.
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Det er godt nok skidt kundeservice hvis det er rigtigt. Tror lige jeg skal have en snak med dem, da jeg har bredbånd 40/8 men overvejer at opgradere til 50/20 for 10 kr. mere om måneden, men betyder det jeg mister musik er det godt nok at sk.de på deres kunder.
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
hmm giver ingen mening eftersom deres 320 kibit lyd kun er til pc og sonos.. hvorfor så kun tilbyde det til mobilos som stadig har den ringere lydkvalitet.
|
||
![]() |
||
|
Det er ikke kun til mobil - det er til deres mobilkunder.
Du kan logge ind på alle de platforme, hvor YouSee Play Musik er. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det behøver jo ikke at bruges på Telefonen, det kan bruges på en hvilken som helst enhed der understøtter det. Jeg bruger det på Tablet over Wi-Fi som altid, forskellen er bare at det er Mobil log in der skal bruges i stedet for Bredbånd log In. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
fatter ingenting..
altså jeg har KUN bredbånd og TV men kan da godt benytte yousee musik.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |