|
Yousee Musik |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så længe du ikke ændrer på dit abonnement, så er der heller ingen problemer. Vælger du at ændre på din bredbåndshastighed, så klapper fælden og du mister dit Yousee Musik, hvis du ikke får en særaftale med Yousee inden.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Men har du så ikke et Plus-abonnement til dit TV-abonnement?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Nej jeg har kun den lille TV pakke og mindste bredbånd.
Men forstår ikke de tilbyder en service til deres mobilkunder når platformen ikke kan trækkede 320 kbit |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nu kan musikken som skrevet også bruges på Bredbånd hvor der er kapacitet til det, og til de enheder der kan bruges til det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Det er jeg med på. Men det havde vel givet mere mening hvis de 320 kbit var til mobiltelefoner
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det bruger mere Data, og da det er gratis at bruge Date til musik, har de vel begrænset det til en lavere kvalitet.??? Det er bare et gæt. Derudover, på en Telefon og med Headset, så gør det vel heller ikke noget at kvaliteten er lidt lavere, det er jo ikke en Hi-Fi afspiller det ligger på. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jamen hør nu her hvorfor i alverden tilbyde yousee musik eksklusivtvt for mobilkunder når yousee musik ikke kan udnyttes naximalt på en mobil fordi de begrænser bitraten.
|
|
![]() |
|
Det er heller ikke exclusivt for Mobil kunder, det er også for kunder med Bredbånd oprettet før Oktober 2014, og for deres You See Plus kunder, de har det stadig på normal vis, uden at have Mobil abonnement. Det er alt sammen blevet oplyst fra dem at der kom de ændringer. Så ingen mystik omkring det. |
|
|
|
![]() |
|
nåårh ok fint så er jeg inde i varmen :) skal så bare have fundet ud af hvordan jeg skal afspille. Når jeg afspiller fra mobil lyder da komprimeret. afspiller nu via PC og det lyder væsentlig bedre. Men få at få brugervenligheden også som jeg havde med mobilen, så er det vel kun Sonos jeg kan benytte for at få 320 kbit. Bare lidt voldsomt at give 2.600 kr for den løsning. Måske en mini pc til 1.500 kr er vejen frem. skal så bare finde en app som kan remote yousee musik i web interfacet.
Redigeret af mbm1 - 22-Januar-2015 kl. 19:26 |
|
![]() |
|
Ja, som nævnt, så er den høje kvalitet til PC og Sonos. Hvad brugeren så vælger af de to, er op til den enkelte. |
|
|
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Har ikke opgraderet mit yousee internet, men er har mistet you music
![]() |
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Med hensyn til den højere kvalitet på mobil appen, så er det da bare et spørgsmål om at skalere alt efter om man er på mobilt net eller Wifi. Og appen gemmer jo sangene midlertidigt lokalt, så der skal den selvfølgelig bare beholde den højeste kvalitet. Det virker sgu lidt som ren dovenskab at de ikke har opgraderet kvaliteten på mobil appen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |