|
yousee ændrer prisen på dit tv-abonnement |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Lige et link
Citat:
Hvad står der i kontrakten/vedtægterne? Selvom det skulle fremgå af din lejekontrakt eller foreningens vedtægter, at beboerne skal være tilsluttet den fælles tv-forsyning, gælder det ikke. |
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Prøv du at fortæl Aars Boligforening det! Rettelse! Se side 3 i denne tråd Redigeret af mnielsen - 30-April-2020 kl. 08:52 |
|||||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg ville da skrive til dem med lidt henvistninger til forbrug og loven. Og hvis de ikke vil rette ind, så har du vel noget retshjælp i din indbo forsikring. Så må man jo sætte en advokat på det. Eller prøv at se om du kan få EB til at skrive om en forening der ikke vil overholde loven |
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg må se, hvad det bliver til... At gå rettens vej, bliver jo for dyrt. Om Ekstrabladseffekten virker på dem, ved jeg så ikke.
|
|||||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
En meget nemmere løsning, opsig abonnement, og når foreningen tromler frem, henvis til lovgivningen. Og du vil imødegå deres krav, når de henviser til paragraf i lovgivningen der fastslår, at du er forpligtet til tilslutning. Det er en administrators pligt, at overholde lovgivning, uanset hvad beboerne eller bestyrelsen vedtager.
|
|||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ikke hvis du har retshjælp i din forsikring |
|||||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Er du sikker på du ikke kan opsige tv? Det kan vi da gøre. Vi skal dog stadig betale det, den lille pakke koster, men kan bruge beløbet på internet. Tv/Internet Fibia. Der opkræves et beløb svarende til grundpakken hos Fibia via huslejen. Lejer kontakter selv Fibia for til-/afmelding og valg af pakke.
|
|||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg har spurgt på Fjæsen... Et foreløbigt svar er at det nogle steder ikke er muligt eller tilladt. Jeg skal kontakte Kundeservice... Og nej - den der med til/afmelding ser jeg ikke nogen steder. Desværre. Rettelse! Se side 3 i denne tråd Redigeret af mnielsen - 30-April-2020 kl. 08:52 |
|||||||
Sickboy
Bruger Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Quote "hej jeg har lige for den mail fra yousee er det kun mig der har for den mail eller er det alle med grundpakke som stig i pris Vi ændrer prisen på dit tv-abonnement Der er mange andre ting, vi hellere vil fortælle dig om end en prisstigning. Men der er desværre én på vej. Prisen på dit tv-abonnement er nemlig ikke fulgt med udviklingen, og derfor er vi nu nødt til at hæve den. Ændringen træder i kraft den 1. juni 2020. Her kan du se, hvad det betyder for dig.
Du skal nu til at betale det samme, som nogle af os andre har betalt i lang tid. Faktisk lidt noget svineri at nogle kun har betalt 232kr indtil nu for grundpakke med TV boks.
Forstår ikke det bringer folks pis så meget i kog, at de nu hæver priser for nogle gamle abonnementer. Det drejer sig om nogle få med GAMLE abonnementer og IKKE en generel prisstigning. Undskyld, men det bare ligesom om, at hver gang Yousee bliver nævnt, ryger folk lige med det samme op i det røde felt. Slap nu af Der er jo ingen tvang. Redigeret af Sickboy - 21-April-2020 kl. 12:34 |
|||||||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Kan supplere med at jeg også har fået brevet. Jeg bor i Esbjerg, hvor Esbjerg kommune tidligere drev kabelnettet i Esbjerg (Det hed Esenet). Kommunen solgte i 2006 kabelnettet til TDC for 265 mio. kr. Som jeg husker det, forpligtede TDC sig til fortsat at levere billigt kabelnet i Esbjerg, og derfor har prisen hos Yousee generelt været billigere end standardpriserne. Nu er der gået 14 år, så TDC's forpligtelse antager jeg, er udløbet. Vi har ingen bindinger til Yousee, så vi kan skifte udbyder, hvis vi ønsker det. Vi har i forvejen fiberbredbånd fra Stofa, så det er jo nemt i stedet at vælge Stofa som TV-udbyder. Men her koster grundpakken 274 kr. + 9,75 i fakturagebyr + 30 kr. for TV-boks. Så Stofa er ca. 15% dyrere end Yousee. Jeg bliver hos Yousee!
Redigeret af jjdk - 21-April-2020 kl. 13:09 |
|||||||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4826 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ja en oversigt over priser hos udbyderne gir et billede af generelt dyrere pakker. Hvis man får signalet gennem antenneforening og lign, kan man slippe billigere. Gir selv 212,33 for grundpakke uden boks hos Stofa. Jeg er overrasket det koster så meget ellers.
Redigeret af Munch - 21-April-2020 kl. 12:44 |
|||||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Hej. Der er også forskel på antenneforeninger og deres priser. Her er et link til en forening med TV fra Yousee og Internet fra Dansk Kabel TV, som er ejet af TDC: Quote: 'Foreningen tæller i dag 20.000 brugere fordelt på 70 medlemsafdelinger i Brøndby, Albertslund, Rødovre, Hvidovre, Ishøj, Vallensbæk, Høje Taastrup og København. Og nye boligafdelinger fra det storkøbenhavnske område banker hele tiden på døren for at komme med i foreningen.' Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 21-April-2020 kl. 13:29 |
|||||||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |