|
yousee ændrer prisen på dit tv-abonnement |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||||||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
vi giver 480 inkl copydan pr md for den store pakke fra yousee her i vores forening (grundejerforening i Albertslund med 840 grundejere)
Edit: og 146 for den lille pakke inkl copydan Redigeret af thomnico - 21-April-2020 kl. 18:20 |
|||||||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg betaler 145 Kr. for Grundpakken - men selv her i den bette by (Aars) er der forskel på, hvad man betaler - mange betaler mindre.
Rettelse! Se længere nede på denne side, i denne tråd Redigeret af mnielsen - 30-April-2020 kl. 08:54 |
|||||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det er da utrolig billigt. Jeg har Stofas grundpakke og betaler 204,51/md. Flemming
|
|||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg giver 150 kr om måneden + 30 for boksen. Jeg har ikke fået mail om at det stiger.
|
|||||||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Stofas grundpakke er noget bedre. Prøv at tjekke indholdet på flatpanels oversigt. Jeg har også grundpakke hos Stofa + et par vælg selv, og piver absolut ikke.
|
|||||||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||||||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Måske skulle de havde ansat en kompetent PR ansvarlig, der kunne finde ud af at formulere det her, så det var tydeligere, at det kun var nogle bestemte abonnementer det gik ud over og hvorfor det hænger sammen som det gør.
Når de bare skriver "Prisen på dit tv-abonnement er nemlig ikke fulgt med udviklingen, og derfor er vi nu nødt til at hæve den" så kan de sgu da sige sig selv, at der vil blive ballade |
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det bliver S' Gu' bare noget bøvlet at skifte til Stofa!!
|
|||||||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Så fik jeg opsagt mit abonnement hos Yousee og har i stedet købt TV2-Play. Vi har i forvejen Dplay og kan tilgå DR-programmerne via App's på TV og ATV4k. Så er vores behov dækket. Medarbejderen hos Yousee var også forundret over Yousee's prisstigninger, da hun tilbage i starten af året sagde til mange kunder, at der ikke kommer prisstigninger i 2020. Hun synes også at ledelsens forklaring om prisstigningerne var noget søgt, men kunne i øvrigt ikke give en mere troværdig forklaring. Når det er sagt, så er Yousee faktisk billigere en Stofa - også efter prisstigningerne. I hvert fald i mit område, og når jeg ser på Grundpakken.
|
|||||||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Nej, nej, og ATTER nej, skrev jeg tidligere... Men. Jeg æder det i mig igen, og FØJ, hvor det smagte!
Sørme, om ikke det ER muligt at slippe af med Grundpakken i Aars Boligforening. Dog, med det forbehold, at så ryger min internetforbindelse også, efter hvad de kan se på Boligkontoret, så indtil videre, er jeg "tvunget" til at beholde TV-pakken. Beklager, men med et smil på!
|
|||||||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det må da være en helt specielt ting for jeres boligforening, for jeg har afmeldt mit YouSee kabel tv, men har beholdt internet forbindelsen igennem samme coax kabel. YouSee er jo interesseret i at sælge internet, selvom du ikke benytter deres kabel tv.
|
|||||||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jo, men det KAN vel være forskelligt i diverse landsdele? Men i hvert fald, så kan det lade sig gøre. Jeg skal blot give Boligforeningen besked. Men først afventer jeg lige hvad YouSee har at tilbyde. Har skrevet til dem igen... Det kan måske være, de kan oprettet et nyt abonnement, og så blot flytte min nuværende email over på det. Derefter, kan jeg så meddele Boligforeningen, at nu må de gerne afbryde Grundpakken.
Redigeret af mnielsen - 30-April-2020 kl. 12:02 |
|||||||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |