recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee nye kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee nye kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Long John89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Long John89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee nye kanaler
    Sendt: 30-December-2019 kl. 11:01
Burde man ikke allerede nu kunne fange de nye kanaler der er åbnet op for i forbindelse med udfasningen af Discovery.
Med fuld pakke burde jeg få adgang til Viasats film kanaler og C More. Men de står stadigvæk som kodet, når jeg prøver at tilgå dem.
Kører uden boks.
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 11:10
Uden boks kan du allerede nu se de nye kanaler på yousee.tv eller via YouSee APP’en.
Direkte på fjernsynet kan de først ses efter den midlertidige omlægning, som YouSee laver først i det nye år. Den endelige omlægning kommer senest i februar.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Long John89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Long John89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 11:29
Ok. Det forklarer det.. Tak.. 😁
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 12:00
Man har kunnet se de kodede filmkanaler fra Viasat og CMore fra midten af december, hvis man har modul med tilhørende kort - altså også selv om man ikke er abonnent på kanalerne.
De ukodede versioner kommer efter nytår på kanaler, der er i øjeblikket bruges til andre kanaler.
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Man har kunnet se de kodede filmkanaler fra Viasat og CMore fra midten af december, hvis man har modul med tilhørende kort - altså også selv om man ikke er abonnent på kanalerne.
Du har ret, det har YouSee vist blot ikke informeret om.
Jeg har grundpakken med et par ekstrakanaler og kan nu også se TV2 Charlie.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2019 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Man har kunnet se de kodede filmkanaler fra Viasat og CMore fra midten af december, hvis man har modul med tilhørende kort - altså også selv om man ikke er abonnent på kanalerne.

Du har ret, det har YouSee vist blot ikke informeret om.
Jeg har grundpakken med et par ekstrakanaler og kan nu også se TV2 Charlie.


De kan ikke informerer om sådan noget til det har de alt for man idiotiske kunder.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu