|
Yousee og Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2016 kl. 14:07 |
Jeg har Yousee-app'en på min iPad og kan uden problemer via Airplay streame til min AppleTV og dermed til TV'et.
Kan jeg udskifte AppleTV'en med en Chromecast og gøre det samme? Dvs. uden at skifte andet. Og er der i givet fald forskel på billedkvaliteten?
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
YouSee TV og Film appen virker perfekt med Chromecast. Så det vil jeg mene du nemt ville kunne, blot ved at skifte ATV ud med Chromecast.
Billedkvaliteten er den samme. Redigeret af fiskerendk - 26-Januar-2016 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen problemer med YS Appen via CC. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |