|
Yousee Og Discovery |
Besvar | Side <1234 18> |
Forfatter | ||||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det virker som om, at ikke alle ved, at der findes tre TV pakker:
Grundpakken Mellempakken Fuldpakken. I de pakker ligger både TV2 Sport og Discoverys kanaler. Mig bekendt var der ingen, der var utilfredse med det. Ønskede man andre kanaler kunne man vælge BlandSelv. Ændringen er, at YouSee smider Discoverys kanaler ud af pakkerne. Hvad grunden er, kan jeg ikke vide, men det kunne være noget med penge. Det er set før og plejer at blive løst. |
||||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8619 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Discovery-kanalerne er ikke i pakkerne efter nytår - og YouSee kan jo ikke tage dem med igen uden prisstigninger (og erder plads?), da erstatningskanaler er udmeldt. Redigeret af lunddal - 20-September-2019 kl. 14:01 |
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8619 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Velkommen til debatten. Jeg tror, at du skal læse diverse tråde igennem, for alle er vist med på det, du mener vi ikke ved. |
||||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak skal du ha*. Ud over flytning af nogle kanaler til Grundpakken og Mellempakken er de næsten eneste nye kanaler tilføjet i Fuldpakken: Nyt i Fuldpakken Her tilføjer vi kanalerne C More Stars, C More First, C More Hits, C More Series, Viasat Film Premiere, Viasat Film Action, Viasat Film Family og Viasat Film Hits samt Viasat Ultra HD. Viasat Ultra HD kan ses af alle, der har et tv eller udstyr med mulighed for Ultra HD. Jeg har nok den "fejl" at jeg gerne vil beholde kanalerne med sport. Tror i øvrigt ikke jeg er alene med det ønske. |
||||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er ikke tale om en flytning. De kanaler erstatter jo eksisterende kanaler fra Discovery. TV 2 Charlie bliver ikke en ekstra kanal i grundpakken - den erstatter Kanal 5.
"Her tilføjer vi kanalerne". Jojo, men de fjerner også en del. Redigeret af lunddal - 20-September-2019 kl. 15:05 |
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er skrevet følgende på FB af en You See medarbejder. CITAT. Vi har haft et langt og godt samarbejde Discovery Networks, som vi håber fortsætter mange år endnu. Derfor er vi også ærgerlige over, at det er kommet til at fremstå som om, vi ikke ønsker at forhandle en aftale på plads med Discovery Networks. Det vil vi meget gerne. Vores dør er åben til at fortsætte forhandlingerne omkring en løsning, hvor Discovery Networks kanaler fortsat er tilgængelige for alle YouSee´s kunder i Bland Selv. Men der er én ting, der ikke er til forhandling. Og det er vores kunders valgfrihed. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1423 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er et citat fra YouSee's direktør, som allerede var fremme i går...
|
||||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|||
"Men der er én ting, der ikke er til forhandling. Og det er vores kunders valgfrihed."
Medmindre man hedder Viasat eller TV 2 Det er det samme, de har sagt alle dagene, og det lyder meget hult, når de så tvangsstopper andre kanaler ned i pakkerne i stedet. |
||||
mich61
Guld medlem Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, men Yousee har jo forhandlet alle Discovery programpladser i fuldpakken væk til TV2 og NENT i de indgået partnerskaber, og de har allerede varskoet kunderne ændringen til at ske pr. 1. januar
Så nu er der ikke plads til Discovery kanalere længere Og Discovery sige jo igen og igen alle steder, ingen plads i Yousee pakkerne, ingen samrbejde længere. Dvs. de vil ikke nøjes med at være en bland selv kanal. Så umiddelbart ser det ud til, at Discovery forsvinder |
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er pris, pris, pris der afgør det. Man kan ikke tilbyde disco kanaler i pakkerne hvis der så ikke er noget tilbage at betale for de andre kanaler med. Er de for dyre, må de over på bland selv eller udgå. Tror bestemt gerne Yousee vil have dem, ellers har de jo ikke noget at sælge, men hvis ikke det hænger sammen økonomisk så bliver det som det gør.
|
||||
mich61
Guld medlem Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Yousee skal vel betale det samme til discovery, hvad enten de ligger i fuldpakken eller kun som bland selv og d har sagt inde på FB, at de under ingen omstændigheder kan tilkøbes enkeltvis fra den 1. januar
|
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det har jeg ikke nogen konkret viden om, men jeg vil da gætte på at disco kan gøre det billigere pr husstand, hvis yousee til gengæld tilbyder dem plads i pakkerne. Hvis D slet ikke vil være med til bland selv er det nok bare en taktik til at tvinge Y til at have dem i pakkerne.
|
||||
Besvar | Side <1234 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |