|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Danneck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 14-September-2009 kl. 10:47 |
Hej Jeg har fået et tv med DVB/C, men når jeg kører på YouSee er jeg kun i stand til at se visse at de kanaler jeg abbonere på. Eks. kan jeg ikke se charlie og tv3, men MTV HD kan jeg derimod godt se. Signalet kommer fra YouSee i Thisted og tvet er et Panasonic V10. Håber der er en løsning på problemet for signalet gennem DVB/C er væssentlig bedre end det analoge. P.S. jeg har ikke den store tv pakke fra YouSee. |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Det er først fra i morgen, at YouSee fjerner krypteringen så man kan se kanalerne i sin programpakke digitalt uden programkort. MTV HD burde du ikke kunne se, da den er en del af HD-pakken. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Danneck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Tak for svaret. Har desuden købt en harddisk optager DMR-EX78, kan jeg brug den til at optage de digitale kanaler på? |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Nej ikke direkte, da den ikke har nogen DVB-C tuner. Du kan via scart-stik optage den digitale kanal, som fjernsynet aktuelt er indstillet på.
|
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
![]() |
Gælder det også for HDMI. Jeg prøvede nemlig at sætte tvet på Pause Live TV, det virkede kun på analog?
|
|
![]() |
|
![]() |
HDMI er kun en udgang på recorderen, så den kan ikke optage fra denne. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svart endnu engang.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
For at kunne optage Digitalt, skal der anskaffes f.eks en Samsung 3126, som er en HDD optager til You See Digital. En Recorder som din EX78 kan kun optage Analogt, min er røget ud for længe siden af samme årsag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Anders2400 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2008 Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Jeg er også så heldig at kunne se MTV HD, det har jeg kunnet i snart en måneds tid... |
|
Panasonic TH-42PX80EA - AirTies 7310 - Onkyo TX-SR608 - Sony PlayStation 3 250GB - Logitech Harmony One - ASUS K53SM-SX164V - Fibia 100/100 Mbit
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Jeg har kunne se MTV HD det sidste halve år selvom jeg ikke har andet end digital kort og fuldpakke...
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Jeg kan også se MTV HD som den eneste HD kanal. Jeg tror at dette er helt med vilje fra Yousee's side, for at give brugere uden et HD abonnement en smagsprøve, så de bliver lokket til at købe abonnement på HD kanaler. Hvis der ikke var en eneste HD kanal man kunne se uden et abonnement, så ville man heller ikke vide helt hvad man går glip af, og derfor ikke få samme lyst til at købe et sådant abonnement. Når DR HD kommer i gang, kan det være at MTV HD smagsprøven forsvinder igen. Redigeret af DrageMester - 14-September-2009 kl. 22:58 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke kunnet se MTV HD siden programkortet var nyt og der var åbent for alle kanaler.
Derimod har jeg hele tiden kunnet se TV2 Film HD. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |