|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lmdheeb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej Jeg kan ikke finde finde nogle digitale kanaler når jeg laver en automatisk søgning på mit samsung LE40M87BD :-( Yousee påstod at man skulle indtaste et "net" nummer for at den kan søge rigtigt ?? Nogen som kan hjælpe en amatør ;-) Mvh Henrik
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
finnbl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hvis det er nummeret du leder efter så se evt. her :
http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=12459 (kunne ikke få indsættelse af link til at vise noget som helst...) |
![]() |
lmdheeb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej Tak for svaret - men mit problemer er HVOR jeg skal taste 00101 ind i mit TV DVB tuner ? Mvh Henrik
|
![]() |
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Har dit Samsung tv DVB-C tuner? , det tror jeg ikke |
![]() |
![]() |
så har jeg måske fejltolket spec fra samsung ?
Dynamisk kontrast 15.000: 1 Billedformat 16: 9 Billedmotor Ja Teknologi CCFL Motion Plus 100 Hz/200 Hz Nej DVB-T/C MPEG4 8 ms (kun DVB-T/C) Mvh Henrik
|
![]() |
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Dit TV har IKKE DVB-C tuner. http://www.samsung.com/dk/system/tv/M87_series_dk.pdf Men kun DVB-T Mpeg2. |
![]() |
![]() |
Hej og tak for responsen ja det fandt jeg også ud af :-( men så er der da en undskyldnking for at anskaffe et nyt og bedre :-)
Mvh Henrik
|
![]() |
E Nørgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Hvad er egentlig forskellen mellem en T og C tuner. T=Terrestial = Egen Antenne og C=Cable = kabel TV så den forskel kender jeg. Men det GAMLE fjernsyn har en "dut" til et kabel fra enten antennen eller kabelsystemet, og signalet behandles helt ens indvendigt i spillen. Kabelsignalet er vel blot stærkere og fri for "snask" og dårligt signal, så billedet bliver "perfekt" (måske 3/4 HD-ready Men når signalet skal ind i en digital DVB-? enhed, er der så forskel?
|
![]() |
Smelae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej... jeg kan heller ikk finde kanalerne digitalt. men er næsten sikker på at jeg har DVB-C tuner... hjælp:D Har et Samsung LE32A569... på forhånd tak |
![]() |
kimotto ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg har et SAMSUNG UE46B7070WW. På det gør man således : Gå ind under autolagring>Kabel>Digital Her er en menu, hvor du (måske?) kan taste "netnummer" /Kim |
![]() |
Smelae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
når jeg går ind i auto-lagring vil den ha mig til at vælge mellem: Digital & Analog - Digital - Analog... ska jeg vælge digital der? hvis ja går den direkte ind og leder, men finder intet På forhånd tak |
![]() |
kimotto ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
På SAMSUNG UE46B7070WW skal du vælge mellem LUFT og KABEL, Vælger du LUFT>Digital starter den selv søgningen, vælger du derimod KABEL>Digital, får du muligheden for at taste netid ind. /Kim |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |