|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Smelae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Er der nogen der ved hvordan jeg ska gøre? |
|
![]() |
|
Hustler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
kan heller ikke se nogen kanaler ...har lige snakket med deres support, og de siger at den central jeg er på ikke er klar...er det ikke bare kryptering der er fjernet?
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jo det er bare krypteringen, der er fjernet. Og i øvrigt har DR1, DR2, DR Update og TV2 aldrig været krypteret, så dem har du hele tiden kunnet se digitalt. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Smelae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
dem kan jeg heller ikk finde |
|
![]() |
|
Hustler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
har lige fundet udaf at hvis jeg fjerner korte i yousee boksen er der stadig billede....men hvordan få jeg så mit tv til at finde dem? så det ikke skal igennem yousee boksen? har et pz85 og et sony kdl-s322010 begge med dvb-c |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Du skal have DVB C tuner i TV for at modtage/vise digital signal. Begge de TV har så vidt jeg bed "kun" DVB T tuner, så derfor virker det ikke. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Du er sikker på at du har købt en nordisk model (ender vist på XXE). På de paralel importerede modeller er der IKKE DVB C tuner, så disse vil ikke virke. |
|
![]() |
|
![]() |
Købte det over Pixmania i januar, og er der nogen måde du ka se det på tv'et, for jeg kan ikk finde noget om det på nettet, da de alle hedder f.eks. le32b566 og lignene, men mit hedder le32a566, forstår ikk hva forskellen er:( |
|
![]() |
|
![]() |
Pixmania sælger nok ikke nordisk model. Den er nok uden DVB C.Jeg er dog ikke helt sikker, men der skulle gerne stå 3 bogstaver efter a566, f.eks /XXE for den nordiske. |
|
![]() |
|
![]() |
kiggede lige lidt rundt på tv'et... fandt et klistermærke bag på og der stod LE32A566P1M, og at det er lavet i ungarn:D... men er næsten sikker på at der stod DVB-C Tuner på kassen, men er jo lang tid siden så er ikk sikker:(
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg er helt sikker på, at der ikke er den ønskede tuner i TVet, da det er en Paranellimport. Man kan ikke forlange at få både i pose og i sæk med paranellimporterede varer. Det er billigere ja, så er det også slut med det posetive ved en sådan handel. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Det virkede på mit samsung fjernsyn, efter jeg valgte auto søgning->digital og indtaste korrekt område kode..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |