|
Yousee (og TDC) internetforbindelse nede? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De havde driftsmeldning på Sjælland. Det var nok det nedbrud, som påvirkede deres dns. Her på Fyn var der net igen ved ændring af dns-server.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
De havde massive problemer i går mange steder. Jeg sad i Husum.
De skiltede også med det på deres driftinformationsside, når man altså lige havde skrevet sin adresse ind. Lidt fjollede at man skal igennem denne process, når det er et større globalt nedbrud. Så havde det været hurtigere om de lavede en global melding. Forøvrigt blev de ikke færdige til tiden, så der kom en opdateret status sidst på aftenen, der sagde omkring 02.00. Jeg gad ikke vente og se, om de så blev færdige der. |
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Jeg havde også problemer i 2300.
Jeg har flere gange ringet til kundeservice når der har været driftforstyrrelser på internet (og TV), hvis ikke jeg kunne finde noget på deres hjemmeside - og det kan man stort set aldrig før problemet er løst. Når jeg så taler med en fra kundeservice siger de altid - "tjaa der er noget i dit område lige nu". Og når jeg så siger at deres driftstatus på hjemmesiden ikke er mange potter væske værd, så er den stakkels kundeservicemedarbejder altid enig, for det er jo dem der sidder og taler med utilfredse kunder som forgæves leder efter oplysninger på hjemmesiden. (Jeg skal lige sige at jeg aldrig skælder servicemedarbejderne ud - for de passer bare deres job)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er dumt at skilte for meget med fejl.
Nye kunder skulle nødigt skræmmes væk. |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Har mistet 90% af mine yousee tv kanaler digital på mit sony x85 scannede igen og så virkedevdet 1 time. Har scannet igen og alle kanaler virker
. Mærkeligt sammenfald med de lukker analog Startede den 9 feb.
|
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
De lukker jo ikke bare. De omlægger.
Tror også at fejl på nettet skyldes de nye hurtige forbindelser. http://yousee.dk/100mbit.aspx?cid=semt_bredbaand_100mbit_BB100mbit_text_u0516&gclid=CLjFxOjq7coCFcUucgodgnwDmQ |
|
![]() |
|
sqnk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 114 |
Jeg har ikke oplevet noget til aften. Vallensbæk Strand her
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |