recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee opdatering 2. december
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee opdatering 2. december

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yousee opdatering 2. december
    Sendt: 03-December-2014 kl. 10:03
hej

ved ikke om der er andre der har problemer - men efter opdateringen i aftes til nye kanaler på yousee, så er der rod med mine kanaler på min hd-homerun. tv2oj og tv2charlie står begge til at skulle være på kanal 25, og inde i hd-homerun kan jeg se at systemet har fjernet v udfor tv2oj, og hvis jeg prøver at sætte v udfor denne kanal, så brokker systemet sig. nogen der ved hvad man kan gøre, eller om det er yousee der har lavet en fejl.??

/Cmax
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulu100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

hej

ved ikke om der er andre der har problemer - men efter opdateringen i aftes til nye kanaler på yousee, så er der rod med mine kanaler på min hd-homerun. tv2oj og tv2charlie står begge til at skulle være på kanal 25, og inde i hd-homerun kan jeg se at systemet har fjernet v udfor tv2oj, og hvis jeg prøver at sætte v udfor denne kanal, så brokker systemet sig. nogen der ved hvad man kan gøre, eller om det er yousee der har lavet en fejl.??

/Cmax

Jeg får desværre en "Playready update" fejl ved live tv. Bruger også HD Homerun og DVB Link
Det kom også lige i går aftes..
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 11:44
har prøvet at ændre inde i hd-homerun opsætningen, så tv2charlie har kanal 99 i stedet for 25, og så har jeg nu to kanaler med 25 i mce, men jeg kan godt optage på begge samtidigt, så det har løst mit problem.
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulu100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 15:38
Ingen der har oplevet problemer med DVB Link og "playready" efter gårsdagens kanalomlægning...?
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 17:17
Jo, Der er ikke mange kanaler der virker :-(
Har prøvet nu kanal søgning i TVsource man mangler stadig en masse
Får enten Playready eller intet signal meddelser.

Kanal navne er også helt FU i 7MC nu :-(

Frygter det lugter af komplet reinstallation af TVsource, konfig af 7MC og Nrossens EPG :-(

/KL
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulu100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Jo, Der er ikke mange kanaler der virker :-(
Har prøvet nu kanal søgning i TVsource man mangler stadig en masse
Får enten Playready eller intet signal meddelser.

Kanal navne er også helt FU i 7MC nu :-(

Frygter det lugter af komplet reinstallation af TVsource, konfig af 7MC og Nrossens EPG :-(

/KL
Støvsugede nettet for løsninger i går og prøvede en masse uden held.
Overvejer en re-installation af W7.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 19:13
har også problemer med opdateringen. dog eyeTV og en terratec h5 i stedet, men kan se selv med grundig scanning at hverken DR1, kanal5, TV3 er fundet. - godt jeg har fået nyt tv som til gengæld ikke har nogen problemer med at finde kanalerne. - har på fornemmeren de kanaler er flyttet på en mux som er ret så ømtålelig hvad angår signalkvalitet, for den er temmelig lav på nogle af kanalerne kan jeg se i eyetv.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af zulu100 zulu100 skrev:

Ingen der har oplevet problemer med DVB Link og "playready" efter gårsdagens kanalomlægning...?


Jo, jeg måtte slette min gamle kanalliste i dvblink og lave en helt ny skanning efter kanaler i dvblink.

Det viste sig at for mit vedkommende var der flyttet rundt på 10 kanaler
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Jo, Der er ikke mange kanaler der virker :-(
Har prøvet nu kanal søgning i TVsource man mangler stadig en masse
Får enten Playready eller intet signal meddelser.

Kanal navne er også helt FU i 7MC nu :-(

Frygter det lugter af komplet reinstallation af TVsource, konfig af 7MC og Nrossens EPG :-(

/KL


I skal gå ind under TVSource configuration, dernæst vælger i manage channels og der vil i få mulighed for at delete jeres Network scan.

Når i har deletet jeres Network scan trykker i ok og foretager derefter en ny scanning efter kanaler.

Og derefter skal WMC selvfølgelig have opdateret sin kanalliste og mcnossens xmltv skal køres igen

Redigeret af jespermart - 03-December-2014 kl. 20:20
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 20:27
Benyttede lejligheden til at opgradere til DVBlink 5 og ja, der skal laves en helt frisk kanalsøgning med efterfølgende konfig. af WMC og xmltv.

Har nu billede på alle kanaler men programnavne, rækkefølge og EPG skal sættes op igen :-(

/KL
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulu100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 20:33
Hvad med playready..?. Havde du problemer med det før du opdaterede.
Har selv kørt DVB link v5 i et halv års tid uden problemer.
Nå - tror lige jeg prøver med en ny scanning inden der evt må en reinstallation til
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 20:45
Nej, Ingen playready problemer mere. (Jo, men på nogle kanaler jeg ved en fejl fik tilføjet kanallisten) Dem har jeg lige fjernet igen. Til gengæld kan jeg se at Comedy kanalen, ID og en eller 2 mere er dukket op :-)

DR1 dukker op 2 gange men kun den ene virker.
Jeg finder 96 TV kanaler og 30 Radio i FTA only kanalsøgning ID:100 (Har Fuld pakke)
/KL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu