recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee på apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee på apple tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee på apple tv
    Sendt: 09-November-2022 kl. 21:09
Jeg har yousee via fiber og dermed også en box fra yousee. Jeg overvejer at bytte boxen ud med apple tv og har et par spørgsmål

Er der i yousee app på apple tv en god tvguide a la den der er på boksen?

Kan apple tv starte op direkt i yousee app eller skal man aktivt vælge den hver gang man starter?

Kan apple remote sættes op til at tænde og slukke samsung tv?
Til top
bergsorensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2023 kl. 09:20
Er der i yousee app på apple tv en god tvguide a la den der er på boksen?
- Ja, der er en fin tv guide i appen

Kan apple tv starte op direkt i yousee app eller skal man aktivt vælge den hver gang man starter?
- Du skal vælge appen hver gang. Slukker du apple tv med appen åben, vil den dog stadig være åben når du starter op igen.

Kan apple remote sættes op til at tænde og slukke samsung tv?
- Apple remote slukker og tænder de fleste tv ja. Se: Control your TV and volume with the Siri Remote - Apple Support
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu