|
Yousee på Apple tv |
Besvar |
Forfatter | |
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2024 kl. 22:03 |
Er der andre end mig der har mistet muligheden for at se tvguiden? Jeg bruger apple tv og yousee app. Jeg har iårevis kunne klikke uanset hvad jeg så, og komme direkte til tvguide, men den mulighed forsvandt idag. Nogle der har fundet en løsning?
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1089 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klikke hvor ? |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
får kunne jeg via apple remote klikke på den store runde og komme til tvguide. Nu kan jeg slet ikke finde tvguide
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har altid brugt ikonet på billede nr., 2 : https://digitalt.tv/yousee-app-klar-til-alle-med-android-tv/
|
|
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min 1. generation Modelnummer: A1842 har touchpad, så jeg skal gøre som kim.t beskriver |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |