|
yousee pixelering |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
@Prasmus
Det gamle havde et til tv og et til radio. Jeg skulle bruge en splitter, da jeg også har internet via kabel. Det nye har 2 stik. et til tv og et andet til net. Teknikeren forklarede at mange af de gamle var følsomme overfor indstråling efetr overgangen til digitale signaler. Jeg havde dog ikke problemer med kanalerne i grundpakken, men mine tilvalgskanaler der viser fodbold havde alle periodiske problemer. specielt 6'eren og 9'eren. Hvis du har et af Yousee, godkendt antennekabel og hvis det ikke på andre måder er din egen fejl, så er teknikerbesøget gratis. Deres kundeservice er udmærket i øjeblikket, så det er bare om at ringe.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
|
||
![]() |
||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 397 |
|
Udefra kan man ikke se forskel på de gamle og de nye antenne udtag. De nye er bare mere HF tætte og derfor bedre dæmpning mod indstråling fra 800MHz LTE base stationer. De nye udtag ender på et "E" some f.eks. TD272E som du sikkert skal bruge hvis dit antenne udtag er en Fuga slutdåse Redigeret af Henrik_45 - 02-Februar-2018 kl. 20:08 |
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
Man kan ikke se på vægmonteret antenneudtag, om det hf-tæt nok udfra hvordan det ser ud udadtil... |
||
![]() |
||
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
|
Tak til alle som har svaret mig!
Jeg må nok lige liste fronten af dåses ud og se hvad der sidder indvendigt. Evt. have fat i YouSee da det jo er deres dåse (og nej det er ikke en fuga dåse, den er en dels større). Mvh Peter |
||
![]() |
||
Flemming62 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
|
https://www.av-cables.dk/antennekabler/premium-antennekabel-4-x-afskaermning-110db-3-m.html
Dette kabel har lige løst problemet med kraftig pixelering her i Odense især på tilvalgskanalerne. Jeg havde ellers et "yousee godkendt" kabel i forvejen, men åbenbart ikke godt nok. Nu er der super billede på igen. Mvh Flemming
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |