|
Yousee play fra ipad til tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige prøvet med min iPad 3 via HDMI-adapter og kabel. Det fungerer fint, kvaliteten er OK og der vises i fuld skærm.
Min adapter er original, og prisen for den originale ligger omkring 300 kr. På ebay kan uoriginal adapter købes for 10 kr. incl. forsendelse. Om det virker, ved jeg ikke, men jeg har indtil nu købt flere forskellige kabler på ebay, og de har alle indtil nu, fungeret upåklageligt. Der må dog påregnes lidt leveringstid, da varerne som regel sendes fra Hong Kong eller Kina. Nogle gange sker levering i løbet af 10-14 dage, mens andre gange 4-5 uger. |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Min adapter er også original men fungerer ikke 100 procent
Vil du prøve og teste om den fungerer en hel aften inklusiv zapperi , så ville det være super. Kunne være et genialt supplement |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |