recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee play fra ipad til tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee play fra ipad til tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 15:37
Jeg har lige prøvet med min iPad 3 via HDMI-adapter og kabel. Det fungerer fint, kvaliteten er OK og der vises i fuld skærm.

Min adapter er original, og prisen for den originale ligger omkring 300 kr.

På ebay kan uoriginal adapter købes for 10 kr. incl. forsendelse. Om det virker, ved jeg ikke, men jeg har indtil nu købt flere forskellige kabler på ebay, og de har alle indtil nu, fungeret upåklageligt.

Der må dog påregnes lidt leveringstid, da varerne som regel sendes fra Hong Kong eller Kina. Nogle gange sker levering i løbet af 10-14 dage, mens andre gange 4-5 uger.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 18:49
Ok. Min adapter er også original men fungerer ikke 100 procent

Vil du prøve og teste om den fungerer en hel aften inklusiv zapperi , så ville det være super.   Kunne være et genialt supplement
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu