recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee play på LG Tv Oled55c9pla
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee play på LG Tv Oled55c9pla

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee play på LG Tv Oled55c9pla
    Sendt: 13-Juli-2024 kl. 19:27
Er desværre blevet nød til at klippe mit kabel til Yousee og dermed miste den bedste måde at se fodbold på. Jeg har så fået Yousee Play og det går jo nok, men jeg vil høre om der er en instilling til hvordan mit tv starter op? Nu starter det op med et billede der siger "ingen kabelforbindelse" og jeg skal så trykke på huset på min fjerbetjening for at komme til Yousee appen.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4863
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2024 kl. 23:48
Næh ikke med inside app. Du skal ha en apple TV sat til, så virker streaming fuldstændigt som om det er flow TV. Og man kan benytte både TV remote og apple remote, begge tænder og slukker for begge dele.

Og har jeg slukket på TV2 appen, så starter den op der igen næste dag.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2024 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Næh ikke med inside app. Du skal ha en apple TV sat til, så virker streaming fuldstændigt som om det er flow TV. Og man kan benytte både TV remote og apple remote, begge tænder og slukker for begge dele.

Og har jeg slukket på TV2 appen, så starter den op der igen næste dag.

Tak
Naim Nova
ZEN MK.II STD

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2024 kl. 19:49
Enig med Munch. Køb Apple TV 4K, hvis du vil noget seriøst med streaming.

Via HDMI CEC (LG kalder det SimpLink i menuerne) tænder/slukker TV'et sammen med Apple TV. Du kan bruge TV'ets fjernbetjening til at styre Apple TV. Du kan også bruge Apples fjernbetjening til at tænde/slukke TV'et og styre lydstyrken.
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2024 kl. 18:57
Har i dag købt Apple TV 4K, da jeg synes det andet var noget besværligt. Et plus er også et bedre billede.
Naim Nova
ZEN MK.II STD

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2024 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Har i dag købt Apple TV 4K, da jeg synes det andet var noget besværligt. Et plus er også et bedre billede.
Bedre billede var også min oplevelse, da jeg skiftede til apple TV 4K i stedet for kabel TV fra stofa/norlys
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2024 kl. 17:01
Jeg savner en tv oversigt.
Naim Nova
ZEN MK.II STD

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2024 kl. 17:08

Du downloader bare appen TV-tid på din tlf eller tablet. Den kan personificeres til kun at vise oversigten over de kanaler som du ser.

Redigeret af Munch - 16-August-2024 kl. 17:09
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2024 kl. 07:27
Ja det var jeg klar over, men det havde nu været bedre, hvis man kunne se det på tvét
Naim Nova
ZEN MK.II STD

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2024 kl. 09:13

Yousee Play har da TV-guide på Apple TV??
Når du står i venstre side står i TV mode, scroll ned til bund.
Mvh. JørgenT
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2024 kl. 16:00
Jeg er ikke helt med hvad du mener og jeg kan ikke finde den?
Naim Nova
ZEN MK.II STD

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2024 kl. 19:01

Jeg er ikke helt med hvad du mener og jeg kan ikke finde den?
Et par billeder 

Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu