recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee Play stream bindningsperiode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee Play stream bindningsperiode

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fisher65 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2021
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fisher65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee Play stream bindningsperiode
    Sendt: 12-November-2022 kl. 14:03
Efter at have søgt på YouSee Plays abonnementsvilkår for kun “stream via app” et stykke tid, uden at finde dem, fik vi endelig et klart svar fra YS FB-medarbejder. Først var der lidt forskellige meldinger, så der virker som om de heller ikke har helt styr på betingelserne.

Nå, men hvis man opretter et abonnement  - kun stream via app og altså uden boks - er man også bundet i 6 måneder. Der er jo en stor forskel på betingelserne i forhold til tidligere YouTV og andre streamingstjenester som f.eks Telia TV, ViaPlay.

Jeg mener, at med YouTv kunne man oprette et abonnement, uden bindningsperiode og med 1 måneds opsigelsesvarsel.

Har jeg ret i det, og er der andre der herinde har oprettet nyt abonnement hos YouSee Play, uden boks, som har fået at vide, at bindningsperioden er 6 måneder?
Til top
Putzi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Oktober-2022
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Putzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2022 kl. 16:05
Det står på hjemmesiden "Mindstepris i 6 mdr. x.xxx kr.", med eller uden boks giver vist ingen forskel på bindingsperiode da det ikke er nævnt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu