recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee play til DLNA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee play til DLNA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee play til DLNA
    Sendt: 11-April-2012 kl. 11:22
Hej alle

Jeg overvejer at købe en Onkyo TX-NR515.
Til det ønsker jeg at kunne streame fra Yousee Play til ovenstående via DLNA.

På den måde kan jeg slippe for at downloade musikken til computeren og konvertere til mp3, for at kunne lytte til musikken.

Jeg har fundet et program - Jamcast - som kan oprette et virtuelt lydkort, som man kan forbinde til via DLNA.

Nogen der har erfaring med det ?

Eller skulle man hellere satse på et anlæg med Airplay eller en AirPort Express og så programmet Airfoil, som vist er meget populært.

Tager også gerne imod andre ideer ?
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 20:29
Slet ingen der streamer musik fra Yousee/TDC play ?
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 23:15

Hej, min nuværende receiver har ikke DLNA, så jeg har valgt en mere lavpraktisk løsning med et optisk kabel fra pc til surroundreceiver og kan så afspille musikken direkte. Det funker fint. Og langt bedre end en analog overførsel, hvor lyden var lav og "mudret".

Mvh. Jørgensen

Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 12:39
Det har jeg så ikke mulighed for da computeren står i et andet rum.

Men vil tro det nok skal virke med Jamcast. Men nu er der 3 ugers leverings tid på en sølv TX-NR515 :(
Så varer lidt inden jeg kan teste det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu