|
yousee player hardware |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2012 kl. 15:28 |
min server kan godt afspille 1080p film.
men yousee playeren tager kræfterne ud. kan playeren configes. eller hvad er hardwarekrav |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er YouSee playeren flash? Det æder flere ressourcer end normal afspilning. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det er flash
har lige faaet yousee kabel tv og internet. synes bare det er saa meget federe end boxer. fri for kort. De blander sig ikke i hvor mange tv man har og man kan se tv paa ipod og pc via denne yousee player. men som sagt driller den lidt paa min server. ville et selvstændig grafikkort være bedre end det integreret paa E35 . Ville maaske gerne opgradere saa der ogsaa kan spilles lidt paa den. Spil som Lego spilleme og lign. eller skal jeg bygge en helt ny pc |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |