|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gaffa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2004 Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 22-Maj-2009 kl. 16:44 |
Hej, jeg har problemer ved installationen af min nye YouSee HDD box. Digitalkortet er installeret som det skal og det hele forbundet efter forskrifterne. Jeg får velkomst billede "YouSee" op på mit TV, men det forsvinder så efter ca 10sek, hvor der så på boksen blot står "LOAD", og så sker der overhovedet ikke mere. Nogen der kender til problemet og hvad man kan/skal gøre ? Hilsen Redigeret af Gaffa - 22-Maj-2009 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hej Gaffa! Jeg oplevede tilsvarende problem og fandt en løsning. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58954& PN=1&TPN=2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |