Jeg har en mindre problem med min Samsung UE46B7070WW. som jeg har haft i godt 4 måneder og haft problemet i lige så lang tid
Jeg har Yousee og deres digital kort + kort adaptor. og købt helt nyt antenne kabel og har et signal på 95-100% fra Yousee
Mit problem. når jeg trykker på knappen Guide (knap 26 i manuel) så mangler det program guide billedet der skal være i venstre hjørne?? har kun en kanal med billedet og det er fra den der heder Tinget.
Jeg har flere gange ringet til Samsung, Yousee og snakket med HiFi klubben hvor jeg har købt min skærm. men der er ingen af dem der kan svare på hvorfor jeg ikke har det billedet.
Hos Yousee har jeg fået et ret sygt svar, nogle kan modtage det og andre kan ikke på en skærm af samme mærke og nummer
Hos HiFi klubben på Åboulevarden har de billedet på deres program guide billedet... men de kan heller ikke svare på hvorfor jeg ikke har. og de siger at de ikke har nogle yousee digital box på
Har i 2 dage prøvet alt mellem himmel og jord... hvis jeg nulstiller min skærm og der slet ingen info/kanaler er i den... kun sne, så er det også sne i det lille program guide billedet.
Redigeret af Sjakalen - 06-August-2009 kl. 18:22