|
YouSee router bridgemode |
Besvar ![]() |
Side <1 34567> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det har min boligforening. Alternativet er måske 80 Mbps fra telefonstikket med Hiper eller noget lignende. |
|||
![]() |
|||
myatix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
||
Det er muligt at for en modem uden router fra YouSee men det er ikke nemt. Jeg brugt flere uge med YouSee support og til sidst sendt de en modem til min telefon stik. Så jeg undgå double nat.
Prøve at skrive på YouSee Forum og se hvis du kan find nogle! ;)
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12047 |
||
Det ville dælme være rart. Jeg er så træt af alle de rådne lamper på rumskibet.
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2787 |
||
Hmm, jeg slukkede for mins wifi og smed egen router og DNS server bagved uden problemer, men de har naturligvis også mange modems.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 18733 |
||
Kan du ikke slukke dem? Klaus
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 18733 |
||
Samme her. Og så har jeg muligheden for at slukke for mit “eget” netværk, hvis der er problemer. Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Power og dem der blinker ved ethernet-portene larmer stadig løs. Redigeret af Naiera - 04-Maj-2022 kl. 22:54 |
|||
![]() |
|||
||
Hvad gjorde du, helt specifikt? |
|||
![]() |
|||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 719 |
||
Fremgangsmåden kort forklaret: Sæt modemmet i bridge mode. Sørg for, at din router får tildelt 10.x på WAN (tryk på forny-knappen, hvis det ikke sker automatisk). Brug DHCP-tildelt DNS på din computer, da du ikke kan tilgå andre servere på dette tidspunkt (du er på et lukket netværk). Gå ind på aktiveringsportalen.
|
|||
![]() |
|||
||
Det er bare 100 gange nemmere at sætte det op med dobbelt NAT og det fungerer lige så godt. Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Bortset fra at jeg kun får en tredjedel af forbindelsen, som det er nu...
|
|||
![]() |
|||
||
Du må meget gerne skære det 100% ud i pap. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |