|
Yousee Router laver indstråling på tv signal |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, jeg har et langt kabel jeg har sat på routeren, så jeg kan flytte rundt på den. Jeg har mit tv tilsluttet samme udtag, dog på udtaget til tv.
|
||||
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har kun et udtag hvor routeren kan sidde. Denne nye router krævede at Yousee kom og skiftede "kernen" i det vægudtag for at routeren kunne køre 1000 Mbit. Derfor har jeg både tv og router på dette udtag da det sidder lige ved mit tv i stuen.
|
||||
Schulz
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har talt med Yousee og ham jeg talte med havde ikke hørt om dette problem før - sagde han. Der kommer en teknikker i morgen, så må vi se hvad han siger.
Jeg har i øvrigt siddet og set lidt tv her til formiddag og kan konstatere at problemet af en eller anden årsag er væsentligt mindre om morgenen end sidst på eftermiddagen og om aftenen? Kan jeg mon udlede noget af det?
|
||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ikke at jeg har samme problem som dig, men har udfald i lyden, kun på Tv2 og det er også værst om aftenen. Tænker at der er større belastning på det tidspunkt med flere seere... Frank
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis vi snakker om flow TV har det da ingen betydning hvor mange seere der er.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Muligt, men typisk efter kl 19 går udfaldne igang her...
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Totalt uacceptabelt, måske skulle de ændre navnet til You Saw
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
jeg har et stik som dit i væggen hvor der både er tv-signal og coax udgang til internet.
Jeg havde på et tidspunkt problemer med at mine tv-signaler pixellerede. En yousee teknoker kom forbi og skiftede dåsen i væggen. Han forklarede at mange af dåserne var forældede, men kun blev skiftet hvis kunder oplevede problemer. |
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
Schulz
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Det ser nu ud til at problemet er løst.
Jeg havde en teknikker forbi i går. Han skiftede hele indmaden i udtaget ved tv'et. Han gjorde det "bare for at være sikker". Så satte han en anden type sammenkobling på ude i entreen hvor hovedsignalet kommer ind. Han fortalte at det i langt de fleste tilfælde med pixelering og forstyrrelser er kablerne og samlingerne det er galt med. Ind til videre har jeg ikke oplevet fejl på billedet siden han har været her, så det virker som om problemet er løst. Tak for jeres input
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |