|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 11-Juni-2010 kl. 21:43 |
Jeg er sååååå træt af det lort.
Jeg har et plus kort, alt er som det skal være. Alligevel får jeg en fejlmeddelselse: "Problemer med at kommunikere med kortet. Kontroller at chippen vender rigtigt osv. osv". Hvad sker der? Jeg ku' se første halvleg, men anden halvleg er sort skærm. Jeg har slukket. Haft kortet ude. Råbt og skreget. Hjæææælp. /P |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
Se på det fra den possitive side du er fri for at høre på vuvuzela hornet...
![]() Men ellers ved jeg ikke rigtig hvad der kan være galt , men bare for sjov , prøv at vende kortet igen...
|
|
![]() |
|
philipo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Det oplevede jeg også. Dog med alm antenneforening kabeltv via canal digital.
Jeg slukkede tv'et og søgte efter alle kanalerne igen. Også virkede det og det har det så gjort siden :)
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1095 |
![]() |
Det er en af de ekstra fordele man får som +kunde
på en god uge får jeg kun af vide 2 gange af jeg skal kontakte yousee kundeservice hvis jeg vil se kanalen
|
|
![]() |
|
chenlng ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Det oplevede jeg også. Dog med alm antenneforening kabeltv via canal
digital.
< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11"> tiffany jewelry|tiffany & co|tiffany jewelry|links of london |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |