|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
oleahmed ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 07-Marts-2010 kl. 09:50 |
|
Jeg kan ikke modtage internet mere på min boks? Det har været der i en måned, kan det være Yousee som har givet en måned gratis? Har altid kunnet se TV-arkiv, men det er væk nu.
Nogen som har oplevet dette? Det ender jo nok med at jeg må tilslutte et ethernet kabel fra min router :)
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Er der lys i den grønne link-lampe?
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Du har vel YouSee Kort?
|
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
oleahmed ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Jo.. Skal jeg sætte den til mit eget internet? Det var ikke nødvendigt i ca. 30 dage. |
||
![]() |
||
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
|
![]() Løsningsforslag : Sluk for 230 Volt bagpå, vent 30 sekunder, tænd igen bagpå og lad boksen stå uberørt i "Standbye" i 5 minutter, tænd derefter via Fjernbetjenningen, vent igen 5 min. og dit arkiv bør være tilbage Boksen kan være op til en ½ time om at finde nettet... Redigeret af larsvj - 07-Marts-2010 kl. 22:18 |
||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg prøver ;)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |