recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee Selector i andet rum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee Selector i andet rum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
galthen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee Selector i andet rum
    Sendt: 07-Marts-2008 kl. 00:30
Jeg har et spørgsmål omkring Samsung Selector som jeg håber en kan besvare.

Jeg har det problem at jeg i det hus jeg er ved at få bygget har fået det lavet sådan at alt media udstyr (PS3/Xbox360/MediaCenter) står i rummet ved siden af så der i stuen kun hænger en fladskærm på vægen.
Alle disse produkter kan nemt styres fra stuen pga. BlueTooth og MediaCentrets fjernbetjenings forlænger ledning.

Men nu kommer Samsung Selector så ind i billedet. I TDC shop sagde de at den brugte almindelig infrarød fjernbetjening. Dvs at jeg ikke kan styre den fra stuen når den står i rummet ved siden af.

Er der nogen som kan bekræfte at den bruger infrarød og ikke blue tooth?
Er der nogen som kender til en løsning som f.eks. en ledning som forlænger Selectorens rækkevide eller anden ide?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 18:29

 

 Der skal bruges en Remote extender.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu