recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee skifter kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee skifter kanaler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8671
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af rase rase skrev:

Nå my bad med DK4Men synes stadig det er super nederen at vi mister TV2 Norge, for at få plads til endnu flere børnekanaler og hvad nu der kommer.
Det er vel godt for børnene og de barnlige sjæle. Der er en lille håndfuld kanaler som bliver smidt ud af det analoge net og kun optræder digitalt (Svensk TV4, NRK1 og lokal TV). Det kunne YouSee også have gjort med TV2 Norge, så det kan ikke være
pladsen og børnekanalerne som er den eneste forklaring på TV2 Norge's exit. Jeg troede egentlig at TV2 Norge har/havde status af nabolandskanal, så man bare skal betale Copydan afgift (den er "gratis" hos Boxer hvis du har en af deres pakker), men jeg er ikke
sikker på dette.

YouSee meddelte på pressemødet at det vat TV 2 Norge, der sagde stop - sikkert fordi de nu skal have penge.
Til top
Westermann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-November-2009
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 00:02
Det var faktisk mere speget end som så.

YouSee ville flytte TV 2 Norge ind som ren digital kanal i grundpakken.
Men det ville nordmændene ikke acceptere og derfor sagde de hvis ikke den kommer ud som en analogt tilgængelig kanal i grundpakke, så skal I slet ikke have den!

Dygtige, underlige nordmænd.
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 10:52
Westerman: Er det Lars fra FKT og bor i Vantinge ?
smedev
Til top
Reap Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-November-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 11:16
Læs denne artikel: http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=18034

Yousee: "[...]et flertal af nordmænd bosat i udlandet foretrækker NRK1 frem for TV2." WHAT!? Tror aldrig, han har mødt en herboende nordmand! Det svarer til at sige: "De fleste danskere foretrækker TV2 Charlie frem for TV2 Danmark" Hold da kæft mand Yousee LOL

Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 13:47
Her er min egen personlige statistik...den er dog af begrænset omfang:

2 ud af 3 nordmænd i Danmark foretrækker NRK1 mens 1 ud af 3 nordmænd foretrækker TV2 N.

Den ene er mig selv og de to er mine forældre; det skal lige tilføjes at det er 41 år siden vi flyttede til Danmark, så vi er næsten fuldt assimilerede. Cool

Redigeret af DrageMester - 06-November-2009 kl. 13:49
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu