|
YouSee slukker for FM-signalet |
Besvar |
Forfatter | |
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Januar-2017 kl. 16:21 |
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en gammel nyhed. Det har der været skrevet om flere steder længe. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
nhj4
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det har jeg ikke set, hørte det lige i radioen P8 jazz, så derfor lage jeg det ind, jeg har ikke YouSee. |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har være diskuteret i er par måneder, sinden der blev bekendtgjort. Der er tråde her på forummet og andre forums, ikke mindst på You See forum. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
nhj4
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, sådan kan det jo gå når man ikke følger så meget med mere, så misser man jo mange indlæg |
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og sikkert også masser af yousee kunder der pludselig ikke kan høre radio.
Selvom der kører massive kampagner er der altid nogen der ikke lige får det med. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |