recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee spam mail  PAS PÅ!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee spam mail PAS PÅ!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2022 kl. 20:04
Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se relevansen af dette indlæg

Ja en eller anden får en spam mail fra en der udgiver sig for at være en anden, det sker tusinde af gange i løbet af dagen, det er jo den daglige kost efterhånden og hvis bare en brøkdel af dem gjorde som OP og postede det på dette forum blev vi sku oversvømmet med spam postning herinde
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2022 kl. 20:12



Redigeret af bomndk - 06-April-2022 kl. 20:16
Mvh
Bo

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2022 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se relevansen af dette indlæg

Ja en eller anden får en spam mail fra en der udgiver sig for at være en anden, det sker tusinde af gange i løbet af dagen, det er jo den daglige kost efterhånden og hvis bare en brøkdel af dem gjorde som OP og postede det på dette forum blev vi sku oversvømmet med spam postning herinde
Det er vel heller ikke en gang en spam mail. Men fishing.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2022 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se relevansen af dette indlæg

Ja en eller anden får en spam mail fra en der udgiver sig for at være en anden, det sker tusinde af gange i løbet af dagen, det er jo den daglige kost efterhånden og hvis bare en brøkdel af dem gjorde som OP og postede det på dette forum blev vi sku oversvømmet med spam postning herinde
Det er vel heller ikke en gang en spam mail. Men fishing.


Fiskermail, spammail, whatever
Kartoffelchips eller Franske kartofler, you name it
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2022 kl. 16:05
Det er altid nødvendigt at tjekke linket der fremsendes samt afsenderes mail adresse, men typisk er fishing mails også skrevet på så ubehjælpeligt sprog, at man straks fatter mistanke.  I dette tilfælde synes jeg at sproget lugter langt væk af Google Translate fra engelsk til dansk: "We inform you in writing..." er blevet til "Vi informerer dig skriftligt om", noget som man vist aldrig ville skrive på dansk.  Derudover "vi beklager denne forsinkelse i bekræftelsen".  En fuld chimpanse kunne have formuleret det bedre ;-)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu